Oud hugo boss horloge waarde?

Het geeft toch niet als je weet wat het waard is ?

Het gaat je alleen om de waarde, terwijl die nihil is. Jammer hoor. De Seiko kinetic van m’n overleden vader is mij veel meer waard dan m’n Rolexen bij elkaar.

5 likes

Daar is een speciale tang voor nodig, maar heel misschien lukt het je ook met een pincet in de uitsparingen en dan draaien tegen de klok in:
image
Zo niet, naar de juwelier :four_leaf_clover:

Mijn meest waardevolle horloge is een kwarts Armani gekregen van mijn maatje tevens getuige bij mijn bruiloft. Jouw HB zal Max een keer 100€ Vertegenwoordigen in euro’s.

Maar je moet voor jezelf nagaan wat het horloge jou waard is. Kan ook niks zijn hè en dat je gewoon die euro’s wil daar is niks mis mee.

Wat boeit de waarde? Die is bijna niks. Dat staat hier al heel veel. En juwelier weet daar overigens niks van af.

@Camielvv Wat een warm welkom hier… niks van aantrekken hoor.

Je Hugo Boss had een nieuwprijs ergens rond de €300,-.
Tegenwoordige waarde ergens tussen de 10,- en 80,- afhankelijk van de staat.
Misschien iets meer, maar waarschijnlijk niet.

1 like

rubber “stressbal” schijnt ook te werken. evenals een bal duct tape

1 like

Geel balletje van de Ali. Krijg ik 9 van de 10 mee open. Nooit schade op die manier. :+1:

Zeker geen pincet, die sloop je meteen, en je maakt krassen op het deksel. Ik ben wel bang dat-ie hier heel erg vast zit, dus een serieuze kastopener is echt de beste optie.

Dus eigenlijk gewoon beter niet zelf doen. :slight_smile:

Balletje maken van ducttape kan ook.

ja dat gaat de juwelier worden als ik het zo allemaal hoor haha

Joh laat dat ding lekker dicht zitten tenzij de batterij leeg is, en een juwelier is echt geen expert in de waardebepaling van een horloge. Welke zoals al meerdere malen gezegd is hoogstens een paar tientjes op marktplaats zal zijn.

helaas is de batterij leeg dus ja…

Indertijd was dat best een duur horloge ( in guldens toen nog ) indertijd werkte ik in de electronica handel en kon je bij verkoop van speciale producten zo’n horloge bij elkaar sparen. Catalogus prijs was toen 1299 gulden weet ik nog. Later een keer saffier in laten zetten en aan mijn oudste zoon gegeven die hem nog steeds heeft

1 like

Is nauwelijks wat waard zoals hier al meerdere keren vermeld is.

Zet er een nieuwe batterij in en draag het gewoon.

ja dat was ook het idee ik ben nu aan het wachten op mijn horloge bandje