Tijdens een get-together van enkele horlogofielen in Limburg hebben we volgens goed gebruik een spelletje Neppersjmieten gespeeld, De beelden (die door sommigen als schokkend kunnen worden ervaren) wil ik u niet onthouden
De Panerai had het moeilijk
hans
Klopt, ik heb ze via Marktplaats speciaal voor dit doel aangeschaft
Ah, ik dacht al " ET TU HANS ? "
Zonde van het geld; dan had je beter 1 set stalen pétanque-balletjes aangekocht.
Marc-B1 Schreef:
Ah, ik dacht al " ET TU HANS ? "
Zonde van het geld; dan had je beter 1 set stalen
pétanque-balletjes aangekocht.
Ach, we hebben er veel LOL van gehad voordat we begonnen aan een Tourrit door het schone Limburg. Enkele van de teams:
en Speedy Gonzales:
Ziet er uit als een leuke (en nuttige) dag!
oscar
4 oktober 2009 om 10:25
7
ze geven vast wel een maand garantie dus ze kunnen gewoon terug.B)-
Haha… Echt fantastisch spel… Zou een mooie reportage zijn geweest voor een TV opinieprogramma.
Aardige luitjes die Limbo’s.
GJ_
4 oktober 2009 om 11:45
9
Ziet er idd uit als een zeer geslaagd dagje Hans.
Weet je zeker dat ze nep waren?
Ha-ha!
Neppersjmieten!
Ben zelf ook Limburgs.
Leuk verzonnen, maar ik neem aan dat jullie nog meer hebben gedaan ;p
Op de foto’s lijk ik een kasteeltje te zien, welk en waar?
Vriendelijk Gegroet!
Het was Restaurant Lucullus, Kasteel Rivieren bij Retersbeek (Klimmen). Het neppersjmieten werd gevold door een tourrit met horlogegekken.
Enkele beelden, waarbij ik hoop dat de deelnemers zelf (Rutger had een indrukwekkende camera) ook nog wat beelden plaatsen.
We begonnen (na een puntje Appeltaart van Charlotte) met een Oud Limburgs Horlogegebruik: Neppersjmieten
De Panerai had het moeilijk
Toen naar de voitures:
oud en nieuw als het ware
en wie ging er hier al te hard…
(wat kost zo’n nieuwe spoiler nou eigenlijk helemaal…)
Onderweg wisten de teams elkaar toch wel weer te vinden voor een versnapering, bijvoorbeeld hier in Val Dieu
nog even de winkel van De Moulin geplunderd,
Op de parking toch snel nog even een detail van de auto van Team Rutger en Philipp vastgelegd
Bij de volgende tussenstop in Vijlen had Steef al snel aansluiting bij een leuk groepje :mrgreen:
Na terugkomst bij Lucullus nog even een bierproeverij, welke bieren proeft u: Heineken, Gulpener en Brand
En de onvermijdelijke tableshot in voorbereiding (en dan lekker uitgebereid tafelen)
hans
Jurgen
4 oktober 2009 om 17:36
13
Wie heeft er wat gewonnen?
Iedereen heeft iets gewonnen.
Leuke reportage van een, zo te zien, leuke dag Hans(tu)
micjam
4 oktober 2009 om 19:08
16
heren,
even een pluimtje voor de organisatoren,het was super geregeld,klasse,dag,en voor herhaling vatbaar.
gr.john
Krijgt de arme hond die straks weer uit die bak moet drinken geen chinees-lood vergiftiging?
MartinB Schreef:
Krijgt de arme hond die straks weer uit die bak
moet drinken geen chinees-lood vergiftiging?
Ho-ho, enkel 100% duikbootstaal!!
Dit zijn de betere spelletjes!
Voor de zuiderlingen onder jullie: Dit zeen de baetere sjpelkes! (tu)