Oude aanwinst: Nomos Club

Dat groeien kennen we van je😉

1 like

Proficiat! Mooi merk, maar net niet mijn ding. Maar da’s juist mooi, blijven er meer voor uwes over :wink:

1 like

Gewoon volhouden Ide, mooie Nomos :+1:

2 likes

Ik ben van mening dat die geharste pols van jou schreeuwt om een grotere en uitbundigere klok.

1 like

Veel plezier ermee Ide, ik ben benieuwd naar een wristshot!

2 likes

8 likes

Clean, staat je goed. 36mm is inderdaad een mooie maat :no_good:

2 likes

Even weekje dragen, hij groeit op je :+1:

1 like

36mm, hele mooie maat!!!

Voor mijn zoon van 5!

Wel mooi verder :wink:

2 likes

Dat gedoe over 36mm… Eigenlijk gewoon zoals hij heurt! Beter in balans dan mijn 38.5mm Campus. En hij draagt zeker groter dan de 36mm doet vermoeden.

9 likes

Mooie klok, vind de lange lugs alleen jammer, te groot gat tussen band en kast.

Er zijn mooiere Nomos-klokken (weliswaar duurder), misschien die als alternatief voor je?

1 like

Mooie plaat en gebruik van kleuren, heel fris. Maar vanaf de foto zou ik niet kunnen leven met het gat. Ook de bezel is iets te gladjes naar mijn smaak.

2 likes

Ide ik geef je krap een week voor dat deze weer gaat vliegen
Mooi horloge maar wat mij betreft te klein

1 like

Mooie klok, maar ik ken je reputatie een beetje, ga je hem echt (minimaal 2 maanden oid :joy:) houden?

1 like

Eerlijk is eerlijk: staat gewoon goed! :+1:

Wel vind ik ook dat de lugs iets aan de lange kant zijn, maar het blijft een chique klokje.

1 like

Is jou absoluut niet te klein nee.

Precies de leukste kleur/plaat/maat/kaliber dit. In ben er al jaren niet uit of ik met de lange lugs zou kunnen leven. Misschien wel, misschien niet. Vind het ook geen mega bandenvreter, maar dat is geen punt.

1 like

Mooie klok en staat prima. Snap daarentegen wel je bezwaren.

1 like

Mooie klok, gewoon eens doordragen en zien of je eraan went zou ik zeggen.
Die lugs zorgen er net voor dat die 36 perfect op je pols past en geven 'm een wat mannelijker look. Top ding lijkt mij!

Net gisteren voor het eerst een Nomos Tangente in persoon gezien, echt :heart_eyes: Fantastisch merk die je niet vanop plaatjes kan beoordelen.

1 like

Sorry, toch het onderdeurtje in de Nomos-familie. Nice try, goodbye. Maar dat geldt bij jou voor geloof ik haast elk horloge :wink:

1 like

Ik zeg het maar eerlijk, die lugs zijn voor mij no go.
Of, ja, of…een perlonnetje er op :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grt.

1 like