Oooohh… Da’s inderdaad een hele, hele lelijke lug gap. Wat hebben ze zitten roken toen ze die buffelhoorns aan die kast soldeerden joh?
De maat is eigenlijk heel OK voor je, en de kleuren zijn geweldig, maar ik krijg toch het gevoel dat ie bij mij nooit in de doos terecht was gekomen.
Hoe meer ik naar Nomos kijk nu, op de site, hoe meer ik een doodeenvoudige Max Bill begin te waarderen:
Op een 38mm klok gewoon keihard een lug to lug van 40. Dat is zoals het heurt!
6 likes
AlcoS
11 mei 2017 om 03:44
42
leuk ding hoor… misschien die Mesh dr even opzetten die je te koop hebt staan, dan krijg je een heel ander klokkie.
1 like
Mooi ding Ide, maar
gaat hem niet worden voor je ben ik bang.
1 like
Mooi en misschien wel de mooiste Nomos!
1 like
Misschien kun je tussen die gaps nog wel een leuke tattoo zetten. Op laten vullen met roze ofzo
Groetjes
5 likes
Vanuit deze hoek ziet die er prima uit! Ongelukkige foto gisteren?
1 like
Wow!!!
Ben benieuwd hoe lang deze blijft hangen
1 like
Mooi horloge. Dit merk verdient meer aandacht.
Veel draagplezier!
1 like
Foto’s zo nemen dat dingen er goed uitzien is natuurlijk altijd wel mogelijk, maar hoe voelt het als je naar beneden kijkt?
Overigens, ik zag deze ook net voorbij schuiven:
1 like
Nah sorry!
Leuk horloge maar die kast…
1 like
whisky
11 mei 2017 om 06:30
54
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst maar vraag me inderdaad af hoe lang deze blijft
1 like
Ja de Orion is schitterend. Kon wel eens de volgende worden😉
De maat is voor bij een pak perfect.
5 likes
tompj
11 mei 2017 om 06:39
59
Zekers!
Een nadeel bij dit model vind ik de wat dikke, ronde kast om het glas. Andere Nomossen hebben een subtielere kast. Wijzerplaat en kleurstelling vind ik erg fraai.
1 like
Ik heb echt helemaal niets met dat nieuwe ontwerp van ze. Vind de oudere vele malen mooier. Toch veel draagplezier gewenst en gefeliciteerd met de nieuwe aankoop
1 like