Die kan ik je van harte aanraden (de Orion). Heb ik momenteel ook om. Was ooit mijn eerste liefde in t duurdere segment.
als je hem voor de derde keer gaat verkopen dan hoor ik het wel
Kijk, dat bedoel ik, dat is een mooie
Gaat nog lang duren vrees ik.
Hmmmm, misschien moet ik hem toch weer op mijn lijstje zetten.
Waanzinnig mooi:
Iets te klein: goede maat wat mij betreft
te lange lugs; zeker waar
te groot gat tussen band en kast; logisch gevolg van de vorige.
Toch 2/3
Ik zou het een kans geven. Ik kan me nog herinneren dat je er lyrisch over was, ergens in 2016.
*edit; bij elke foto wordt het beter.
Van harte! Ik vind dit model erg mooi, m.n. de kleurstelling van wijzers en āindicesā. Mooi klassiek, maar toch een beetje hip
Dat bandje blijft zo ontzettend mooi erbij
Net als het baasje.
Buiten iedereen zijn commentaar hoe was dat eerste dagje met de Nomos op de pols?
Heb de mijne nu drie jaar en zal 'm niet snel meer wegdoen. Formaat speelt voor mij geen rol maar ja, ik ben een vintage-verzamelaar dus gewend aan bescheiden afmetingen. De lange lugs zijn voor mij nu juist deel van de charme van het horloge. Ze doen het geheel een tikje groter lijken.
Wisselend. Het ene moment vind ik hem fantastisch het andere moment te klein. Even aankijken nog
Ik zal vanavond de Canon eens op de Rollei zetten.
Prachtig horloge en de maat 36MM staat inderdaad tres chiq , perfect onder een pak.
Maar die lugs⦠nee , nee sorry
Ach ja die skinny jeans waren ook even wennen en nu lopen we er massaal in.
Past goed onder een pak: zeker waar.
Alleen zijn de verhoudingen compleet zoek door het kleine formaat. Rand en lugs passen er totaal niet bij.
Ergo: die redt het geen week!
Heel mooi!!! Absoluut een favoriet van me. Daar wil ik nog wel eens in mān horlogedoos voor kijken of ik wat te ruilen hebā¦