Oude aanwinst: Nomos Club

Ik zit 't elke keer maar te proberen hem mooi te vinden…

Maar ik verzuip telkens in dat ‘gat’ bij die lugs inderdaad. Daarbij heb ik het altijd wat ‘kinderachtige’ horloge’s gevonden.

Zo’n Club dan. Niet Nomos verder als merk.
Maar dat heb ik ook met een Stowa Partitio.

Sorry Ide.:grimacing:

2 likes

Haha geen probleem :joy: Ik draag hem vandaag nog een dagje en dan ben ik er wel uit verwacht ik :grimacing:

6 likes

Mwah…valt eigenlijk allemaal best wel mee achteraf als ik deze pica beschouw. Ik zou hem houden!

1 like

Mij stoort dat gat tussen band en kast niet maar anders gooi je er toch een Hirsch Leonardo bandje op, indien mogelijk?

Ouch… Het is een mooie klok, maar de ruimte tussen de band en de kast is erg fors.
Het ziet er uit of het niet zo hoort.

Ik ben er al aan gewend geraakt. Hangt ook sterk af van de hoek waaronder je naar het horloge kijkt.

2 likes

Wat telt is dat jij hem gaaft vindt. Vind hem overigens totaal geen 36mm lijken op je pols en op de pics. Een perfecte dresser bij een kostuum.

Roept overigens wel reactie op :wink:

1 like

dat sowieso :wink:

Interessant idee. Ik zie geen voorbeelden op het web. Ben bang dat het niet heel mooi staat. En dat er alsnog een spleet overblijft.

ja dat denk ik ook

het is wel op te lossen met een perlonnetje :wink: er liggen er drie in de brievenbus te wachten als ik vanavond thuis kom, ik ben benieuwd :smiley:

6 likes

Kan die ook goed hebben hoor.

1 like

absoluut

Waar koop jij die perlon bandjes Ide? Af en toe bestel ik er eentje op cheapestnatostraps maar ik vind die gespjes zo iel en goedkoop.

de mooiste perlon bandjes heeft Watchgecko, ik heb nu ook drie cheapies gekocht om te kijken hoe het staat

als het bevalt koop ik ook de luxe van Watchgecko

ze hebben deze (ook in 18mm, wat ik zelf nodig heb)

helaas is de dikkere perlon alleen in 20mm in meerdere kleuren, die is kwalitatief nog weer beter

goedkoop zijn ze niet, 16 en 18 GBP

1 like

Kijk ook naar Eulit Perlons.

1 like

die zijn ook rond de 20 euro dacht ik

Clockwork Synergy heeft betaalbare en toch mooie, 12 dollar per stuk

zit je alleen met verzendkosten (want US), en dan te bedenken dat ze ze in Europa laten maken :joy:

Op Ebay vanuit Duitsland kan je ook de Eulit perlon halen. Word echt als high-end gezien.

hmmm toch die maar halen denk ik, ziet er goed uit

en Duits, net als de Nomos

1 like

Hmmm, driemaal “wellicht” in je eerste beoordeling Ide…
Denk dat het een twijfelgeval zal blijven.

Zeker met perlon neigt hij m.i. teveel naar een padvindersklok.

1 like

laat ik nou een echte padvinder zijn… met mijn GW-5000 en North Face garderobe :wink:

1 like