Thanks, dan ga ik bij watchgecko een paar bestellen.
Dan zit je gewoon goed met deze klok…, wel in combinatie met Teva’s of nog liever Keen’s…
Dat, dus.
Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik het een knotsgek ding vind wat nou net alle design elementen in zich verenigt die op zichzelf staand nog te accepteren zouden zijn, maar samen niet
Dus @anon50762135EV, snel verder flipperen en een Form A bestellen. Ik zie ze voor een schijntje in Spanje staan.
HIj kan ook gewoon casual. Lug gap is voor mij geen issue meer. Formaat ook niet. Het is hem wegens overweldigende schoonheid allemaal vergeven.
Nou moe, 2 dagen en je bent hem nog niet blauw?
De zon was wel wat fel de afgelopen dagen, dat dan weer wel…
Dit doet me echt denken aan die keer dat ik zooo verliefd was op het mooie smoeltje van deze Mondaine, dat,…
Ik de lugs pas zag bij het uitpakken. Meteen weer verkocht.
Sterker nog. Ik hou hem. Super mooi ding. Basta.
Uhuh…
Jij hebt het tegen jezelf liegen echt tot een kunst verheven…
Ook alleen maar omdat het lokale postkantoor tot maandag gesloten is.
Whoehahahaha
Famous last words.
Denk toch dat er sprake is van ‘cognitieve aberratie’.
Chronische anacharsis.
Hmmm, ja. Das nog veel ernstiger
Zeker. De rest van je leven, groen wiegend op de maat van de getijden.
Mooi klokje Ide, afmetingen niets mis mee en ik vind de lug gap er juist aan bijdragen dat het horloge afsteekt. Vestigt de aandacht meer op het klokje ipv dat het een band nodig heeft om het af te maken.
Op perlon ook mooi overigens, zelfde effect wat mij betreft.
Precies. Kwestie van invalshoek
Komend weekend eens proberen
Na lange tijd weer eens een post. Een erg leuke klok. Goed formaat, zeker niet te klein. De rest van de horloges is misschien wel te groot? En verder een zeer veelzijdig horloge van netjes tot casual