Oude aanwinst: Nomos Club

Als je echt een ander model zoekt @anon50762135EV , hier een live overzicht van de vitrine:

Vond 'm helemaal niets…op perlon echteršŸ‘

1 like

Zo op die band mag je m wel op de post doen hoor!!! Heel mooi.

2 likes

Ik zie dat net andersom:

2 likes

Gaaf, gefeliciteerd met deze topper (voor hoe lang hij ook mag blijven :wink: ) De Tangente was voor mij altijd de ultieme Nomos, maar de club heeft daar toch echt verandering in gebracht.

De club komt in diverse maten en uiteindelijk blijf ik er toch bij dat de 36mm ā€˜instap’ club, met dichte caseback toch de beste blijft. Ik vind het een hele gave kast en mede door de wat langere lugs staat hij niet verkeerd op mijn grote polsen. En met de dichte caseback heeft het horloge voor mij echt een ā€˜daily beater’ vibe. Gewoon omdoen zonder zorgen. Perfect voor casual te dragen, maar ook nog netjes genoeg voor bij een pak.

1 like

Nee Ide dan verlies ik de weddenschap. Gewoon nog 2 dagen houden en dan de verkoop in graag.

1 like

Velours, €50 in allerlei breedte en lengte maten op de Nomos website.

Deze ging net op de veiling voor chf 550.000 er is dus een serieuze markt voor luggappeddresslikewatches.

Ik zou er serieus over denken om em te houden!

4 likes

Maar dat ging om een Rolex, toch wel een klein verschilletje… :wink:

Hij is er nog steeds ondanks de smeekbeden van mijn horloge vriendjes :joy:

4 likes

Op naar de hoogste bieder!! :yum:

-Edit- wat een heerlijk smoeltje

2 likes

1 like

Breaking news. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij weer op de markt komt!

3 likes

Dus sla je slag :sweat_smile:

Toch de lug holes ?

Prachtig.

Maar met een Meistersinger NEO ben ik niet geheel onbevooroordeeld.

1 like

Upgrade naar:

(Zo mooi!!!)

7 likes

Erg mooi, heb de zwarte gehad en toch een beetje spijt van de verkoop :see_no_evil:

1 like

Die gap tussen kast en band bedoel je? Ik weet niet wat de reden is dat @jo_ hem weg doet. Dat moet je hem zelf even vragen. :wink:

Hmmm of dat een upgrade is weet ik nog zo net niet. Die is een stukje lager in de markt gezet dan de originele club toch? Als studenten uitvoering? :upside_down_face: