Oude bekende: Seiko SCVS003 'Spirit'

Het eigenlijke plan was om een SCVS003 wijzerplaat en wijzers in een SARB033 te mikken. Ik had @HanDavinci al ingeschakeld als ModMaster en @Voordeligbijdetijd kon de wijzers regelen. So far so good. Tot ik van het weekend ineens bedacht om de Marktplaats koper (deal uit 2014, vóór ik op HF zat) van mijn vorige SCVS003 te mailen en te vragen of ik mijn oude Seiko’tje niet terug kon kopen. En jawel, dat mocht.

De SCVS003 wijzerplaat heb ik al in huis en de wijzers + SARB033 zijn nog onderweg :joy:

Enfin.

12 likes

Die verkoper is BMX’er zo te zien?

4 likes

Zo te zien ook dieper dan 100m er mee gaan zwemmen of zie ik dat verkeerd?

1 like

Bestaat er verschil tussen de kast van de Sarb033 en de SCVS003?
De wijzers van dit model vind ik ook mooier.

Dit klinkt nog steeds als het beste van twee werelden.

:joy:

De bezel en achterdeksel zijn sowieso anders, de kast is nagenoeg gelijk (@Voordeligbijdetijd help even…) dus helemaal uitwisselbaar zijn ze niet.

Dat vind ik dus ook, en de wijzerplaat ook.

1 like

Het SCVS003 deksel er op schroeven en niemand die iets door heeft :innocent:

2 likes

Gaan we doen. En hem dan in het blauwe gedeelte gooien voor 400 euro.

Komt goed. :sunglasses:

2 likes

Het is een niet origineel exemplaar maar dat is bijna niet te zien dus storen doet het niet echt :sunglasses:

2 likes

:joy:

1 like

Waarom niet origineel kopen? Snap dat echt niet… Geknutsel, moet het goed in de gaten houden dus, of ik geen nepper van jou koop?

1 like

Ja zeker uit kijken! Candide heeft ook een niet al te beste naam als verkoper volgens mij, zoek maar eens op in het groene gedeelte!

2 likes

Wij denken het, jij zegt het Rob. Niet…te…vertrouwen die knaap

2 likes

Omdat het model nieuw niet meer te koop is en tweedehands niet makkelijk te vinden.

nope

ja dat dus wel, vraag maar aan @HanDavinci

een mod, een soort beste van twee werelden: een fonkelnieuwe SARB033 met daarin de mooie wijzerplaat en wijzers van de SCVS003

altijd opletten en dingen in de gaten houden: in het verkeer, in de rij bij de Jumbo en zéker op hier op Horlogeforum :upside_down:

9 likes

Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Hoeveel heeft ie wel niet verkocht? Niet normaal, toch>? Kan niet zien welke modellen ofzo, maar zijn die ook allemaal geknutseld?

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/e/c/ec287d05cd723181962113ecc891fda4177955b7.png

Bekend maar zeer toepasselijk plaatje

3 likes

Daarnaast staat @anon50762135EV aan het hoofd van een bende struikrovers hier op het HF en daar wil je het echt niet mee aan de stok krijgen… Ik zou maar oppassen :grimacing: :wink::joy:

2 likes

Zoiets bedoel je?

3 likes

Ik heb zwijgplicht! :innocent::grimacing:

1 like

Het is een leuke klok🖒😊

2 likes