Oude dameshorloges

Goedemiddag, ik kreeg een aantal oude horloges van mijn buurvrouw en had graag vernomen of deze uurwerken iets waard zijn.
Alvast dank!
Marleen!

Nee, deze zijn niets waard. Het zijn helaas neppers.

2 likes

Ik vrees van niet, ben geen expert, maar er staat omega costellation en volgens mij mist daar een n…fake dan dus helaas. Maar hieronder zal het wel bevestigd/ ontkracht worden door de echte kenners.

1 like

Als zelfs te spelling van het model fout is ben ik bang dat het niet veel waard is.
:joy:

Soms is dan het materiaal wel echt maar dat verwacht ik bij deze niet, misschien checken voor goudmerkjes op de achtkant of binnenzijde van het achterdekseltje

Er staat costelletion ipv constelletion als ik het goed begrijp?

Er staat Costelletion, zonder n ertussen

Zie je dat zelf niet dan?

Constellation

1 like

Ja ik zie de foute spelling. Dank je wel voor de uitleg!

Dat lijkt wel 14k goud, heb je een scherpe foto van het middelste logotje onder de cijfers?

Moeilijk te fotograferen/zien. Er staat 18k en 0,75 ?

Tuurlijk niet. Er bestaan inderdaad nep horloges die wel van echt goud gemaakt zijn, maar deze horen daar niet bij. Ook niet als er een merkje in geslagen is dat zegt van wel.

Ga er met chloor overheen en ze worden wit.

1 like

Helaas zijn beiden fake, als je googled op omega 18kt fake dan kun je er zelf ook achter komen… :wink:

Er staat ook Omega op en het is geen Omega :wink:

Altijd mooi om te lezen dat als er een goudmerkje ingedrukt is dat men dan automagisch aanneemt dat het dan wel echt goud is haha

Beste,
Zijn helaas geen echte Omega.s. Zou voor zekerheid even langs juwelier gaan om te laten testen. Misschien is/zijn het gouden horloges. Dit is op de foto,s niet goed te beoordelen.
Groet Jan.

Bespaar jezelf de moeite Marleen en ook die van de juwelier.

1 like

:joy: