Oude horloges

Ik heb hier enkele oude horloges liggen uit een erfenis.
wij willen graag weten of deze nog enige waarde hebben.
ben nl een leek op dit gebied.

het zijn een ancre 21 rubis,
een ancre a chevilles 17 jewels,
een bifora 15 rubis
en een viking automatic neuchatel.

weet nog niet hoe ik fotos bij moet voegen maar wacht eerst maar eens op uw reacties.
mss kunnen jullie mij verder helpen

Allereerst gecondoleerd.
Wat betreft de horloges moet ik je helaas teleurstellen. Er zit niets tussen met waarde, behalve de emotionele waarde natuurlijk.

mvg Melvin

Melvin is wel erg kort door de bocht omdat ik vind dat
je nooit kunt zeggen of iets geen materiële waarde heeft
zonder het gezien te hebben, er kan bv. wel edel metaal
gebruikt zijn…

Om een (macro) foto te plaatsen zie: http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Succes!

Qua merk zitten er niet direct hoogvliegers tussen maar zoals Gerard al aangeeft kunnen één of meerdere kasten (of banden) van goud zijn wat het dan wel weer een aanzienlijke waarde geeft.

krijg de fotos er niet op. maar bedankt voor jullie reacties. heb er verder niks mee emotioneel. dus moet er maar even mee naar een goud kantoor denk ik als ik ze kwijt wil.

Helemaal gelijk. Misschien zit er wel een paar karaat aan diamanten op. Zou de waarde nog hoger maken.

Allen bedankt voor de reacties.

merken zijn inderdaad niets bijzonders,als ze goud zijn is de waarde de goudwaarde maar dan nog zit er in een Ancre gouden horloge vaak een flinterdunne gouden kastje en deksel, 4-6gr en heb er zelfs ooit een van Prospera gesloopt die gewoon 2.8gr goud gewicht had,flinterdun goud over een messing deksel heen geplakt.

Hallo Riny, ik weet niet of je het kunt zien. Maar ik heb je een Privebericht gestuurd.
Deze kun je openen in de homepagina klikken op het hoofdje priveberichten bovenaan de pagina.