'Oude liefde' Breitling Chronomat D13050 gd/st bracelet en UTC

Misschien herkennen jullie dat ook wel, je komt een oude liefde tegen, zo 1 die je in je jonge jaren prachtig vond maar die financieel totaal onbereikbaar was!

Dat was voor mij deze Breitling Chronomat in deze uitvoering, in zijn meest complete vorm, gouden bezel, gd/st band met een UTC

Die heb ik zo’n 2 maanden geleden aangeschaft bij een Duitse juwelier, zag er voor zijn leeftijd (+/-30 jaar) zeer fraai uit

Maar toch knaagde het enigzins, zeer fraai is niet hetzelfde als ‘perfect’, normaal ga ik al jaren niet meer voor perfect, maar goed genoeg is goed genoeg, wat nog altijd zo’n 90% van de 100% inhoud

Maar ‘oude liefde’ is een irrationeel iets, dus deze in zijn oude perfecte glorie laten herstellen, ik denk dat de Breitling in deze vorm de duurste Chronomat is geworden die er maar te vinden is, maar ik ga hier nog vele vele jaren plezier van hebben🙂

Hieronder de plaatjes, voor zover mijn telefoon het kan overbrengen😅

Ach het gaat om het idee moet je maar denken😄

30 likes

Jeugd sentiment, top!

1 like

Gaaf geworden zeg :ok_hand:t2: gefeliciteerd

1 like

Hij ziet er weerv top uit.
Veel draag plezier ermee.

1 like

Goed Fout :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat begrijp, als je niet ‘van die periode’ bent, dan kan het wel een beetje te veel’ zijn😉

Wat ik overigens vind van de nieuwe versie Chronomats met UTC, buiten dat ik vind dat ze te groot, protserig en wanstaltig zijn, vind ik ze ook nog eens veuls te duur!

Maar hé ‘beauty is the eye of the beholder’ :wink:

1 like

Van harte met deze (her)nieuw(d)e liefde.

Een mooie tijd samen!

1 like

Ja en daar bleef het niet bij, 2 weken later vond ik er nog 1 een B13048 met gd/st bracelet en UTC!:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ook in zeer nette staat, maar met wat patina op de wijzerplaat, dus daar een tijdscorrecte andere wijzerplaat voor aangeschaft en ook deze laat ik opknappen, maar niet tot perfectie, deze is zogezegd iets meer met het hoofd ipv in eerste instantie het hart aangeschaft, wat tot uiting kwam in de totale aanschafkosten😅

1 like

Tijdloos dit !
Zeer fraai geworden

1 like

Heb ik altijd respect voor, opknappen dat horloge en met plezier dragen! Het zijn maar centen. Maar: kun je wat meer vertellen over wat die band met dat klokje erin precies doet?

2 likes

Vroeg ik me ook af. 24 uurs quartz klokje met windrichting om goed te navigeren? :thinking:

1 like

Je moest eens weten! :grin: :wink:

GMT (24 uurs klokje) :wink:

In één woord: heelmooi!