Oude liefde Ebel 1911

Op vorige beurs van Koen gekocht niet lopend maar compleet en in mint conditie. Altijd al willen hebben en Koen had het type dat ik zocht dus gokje genomen en gekocht. Veer stuk en naar later bleek ook veerton beschadigd maar na vervanging van deze parts en een beurtje bij Nico Rijsman eindelijk waar hij hoort, om mijn pols.

Ebel 1911 met Zenith el Primero loopwerk, eigenlijk nog geen vintage maar wel al 20 jaar oud en naar mijn mening een beauty.

2 likes

Daar horen wel iets mooiere foto’s bij want dit is natuurlijk een topklok!

Dat is wel een piepkleine foto, maar zover ik het kan zien is het best een mooie klok. :+1:

Hee, die heb ik ook eentje liggen bij de bank. Mooi ding! Mogen we een grotere foto?

Wist niet dat er hier Ebel liefhebbers waren (je ziet het merk weinig voorbijkomen op het forum). Zal 'm bij het volgende bezoek eens meenemen en fotograferen.

Voor mij ook nog een wish. Een klok met een el primero uurwerk. Deze zie je niet heel veel voorbij komen. Veel draagplezier.

Mooi horloge die Ebel 1911. Veel draagplezier toegewenst.

Mooi Klok Jeanot! Ik wil m graag zondag even in levende lijve zien! Ik hoop dat je er heel veel draagplezier van hebt!

1 like

Hoewel ik Ebel echt afschuwelijk vind qua design kan ik het vakwerk en de mouvement-keuze alleen maar toejuichen. Veel plezier!

Heb je geen duidelijkere foto;'s :slight_smile: