Oude liefde is terug!

De OMEGA Deville was bijna twintig jaar geleden mijn eerste “serieuze” horloge. Destijds had ik hem in Amerika gevonden en via ebay gekocht. Prachtig vond ik hem.

Naast het feit dat het horloge een mooie kast en wijzerplaat heeft, vond ik de blauwe wijzers en het opgelegde logo schitterend. Maar het mooiste vond, en vind, ik nog wel de band, die écht anders is dan anders. Het wordt weleens de “brickwork bracelet” genoemd.

Toch, vele jaren geleden heb ik het horloge eens verkocht en ook al vele jaren had ik er spijt van en hoopte het horloge nog eens terug te kunnen kopen. Alleen vond ik het horloge nergens meer, het komt nauwelijks voorbij of te koop.

Totdat ik het vorige week op C24 zag na een tip van @WristCandy.

Ik ben er weer erg blij mee. Hij verliest helaas wel wat teveel minuten per dag maar een afspraak voor een full service bij OMEGA is al gemaakt dus binnenkort ben ik hem weer een tijdje kwijt maar hij komt dan van binnen en van buiten weer als nieuw terug.

Hier wat foto’s:

92 likes

Lekker gevonden hoor…optisch nog een mooie volgens mij.

2 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier :+1: veel

1 like

Nog niet eerder gezien. Bijzondere band ook zeg.

Proficiat!

1 like

Mooi gedetailleerd met een stunning bracelet :+1:

Een hele mooie verschijning, met inderdaad een hele bijzondere band!

Gefeliciteerd met deze mooie NA en straks helemaal met een lekkere servicebeurt!

Schitterende Omega! Prachtige aanwinst!

Prachtige oude liefde :ok_hand:

Schitterend. Prachtige band trouwens.

Ik kende deze referentie niet. Merk dat ik er hebberig van word :wink: :laughing:

Ontopic: prachtige Omega. Van harte en veel mooie polstijd ermee toegewenst :muscle:

1 like

Mijn beste,

Wat een prachtige Omega!!
Het enthousiasme straalt je tegemoet!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

nou dit inderdaad haha. Heel erg fraai!

Mooi, veel plezier :wink:

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1: en met een bijzondere band .

Da’s nog eens plezierig: herenigd met een ‘verloren liefde’! Gefeliciteerd met deze fraaie Omega! Servicen, koesteren en nóóit meer wegdoen. Deal?

Snap het niet geloof ik. Je zoekt een horloge van 20 jaar geleden maar ik zie een co axial dat 20 jaar geleden nog niet bestond. Wel een heel mooi exemplaar en de band is om de vingers bij af te likken zo mooi.

Bijna 20 jaar…:wink:

Hij is van 2004.

Prachtig, de afleesbaarheid is wat matig want ik kijk telkens naar die schitterende bracelet :ok_hand: :wink:

1 like

Om te smullen! Die band is echt :sunglasses: Benieuwd hoe hij eruit ziet na een spa behandeling bij Omega :drooling_face:

Mooi , die band , pffff , gefeliciteerd