Oude liefde, nieuw begin⌚️❤️

Mooi verhaal, welkom bij de club!

Een moedige nieuwe start. Open en krachtig.
Heel veel plezier hier. Van harte welkom :+1:

Mooi om te lezen. Alle geluk toegewenst.

Van harte welkom, en veel plezier gewenst op het forum! :clinking_glasses:

Veel leesplezier en welkom bij de club , een blauwe 58 is :ok_hand:

Met een Tudor 58 heb je zeker een mooi anker in verschiet👌🏻

Waardeer je openheid en je durf kwetsbaarheid te tonen. Daar heb je kracht voor nodig. Hou vast! Blijf vechten :facepunch:

Welkom!

Welkom en ga zo door :+1: :partying_face:

Welkom op HF! Respect dat je zo open bent in je introductie maar vooral fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Die BB58 is een mooi horloge en ik gun hem je van harte. Hopelijk mag en kan je deze op korte termijn aanschaffen.

:muscle:t2:

Van harte welkom en dank je hartelijk voor je openheid!

Heel mooi te lezen en natuurlijk ook een van harte voor je na. :smiley:

Van harte welkom.

Welkom!

Ergo sum.

Welkom hier. Baas op je 33e is jong. Ik hoop dat de omgeving waarin je dat doet niet te politiek is, want dat vreet vaak energie. Evengoed, het is natuurlijk mooi in een fase te zitten waar dingen op hun plek vallen.

Wat maakt een BB58 bijzonder, als ik vragen mag? Duikhorloges zijn (helaas) zo’n beetje de meest verkochte categorie, en de BB58 is bijna gedoodverfd binnen dat type, dus ik ben oprecht nieuwsgierig wat de achterliggende binding is. Die ligt niet bij Bond of vader, zeg maar.

welkom

Wat een openhartige introductie! Ik wens je veel plezier hier op het forum. Welkom!

Mooi dat je jezelf weer op de rit hebt weten te knokken. Daar hoort een mooi horloge bij :wink:

Welkom en veel plezier in deze hobby.
Al wil ik je wel waarschuwen… Deze hobby kan ook destructief zijn… voor je bankrekening :sweat_smile:

Bravo! Best een berg om te beklimmen waar je trots op mag zijn zo te horen. Well done en welkom hier op HF! BB58 vind je vast in no time.

Welkom!

Bedankt voor jouw verhaal, ik herken er veel in… helaas ben ik nog niet op dat punt waar jij bent, maar het doet hopen

Blauwe BB58 komen vaak genoeg voorbij hier, gewoon het blauwe gedeelte in de gaten houden en dan komt er vanzelf een kans