Oude liefde, nieuw begin⌚️❤️

Dag mede-horlogeliefhebbers,

Na een bewogen levenspad met de nodige grote tegenslagen en een moeilijke jeugd, sta ik op een plek waarvan ik nooit had gedacht dat ik er zou komen. Waar “hier” precies is? In de afgelopen 2,5 jaar is mijn leven drastisch veranderd. De komst van mijn zoon, een stevige relatie, een prachtig huis, en bovenal een persoonlijke groei die zijn weerga niet kent.

Op professioneel vlak mocht ik promotie maken naar een leidinggevende functie, en heb ik daarnaast mijn studie hiervoor afgerond om deze rol ook met kennis en vertrouwen te kunnen vervullen. Allemaal mijlpalen waar ik ontzettend trots op ben. Maar deze successen zijn niet zomaar uit de lucht komen vallen. De 32 jaren daarvoor leefde ik op de automatische piloot, constant in overlevingsstand. Die houding heeft me ver gebracht, maar bleek uiteindelijk ook destructief.

Zoveel positiviteit in korte tijd bracht onverwacht veel angst met zich mee. Het voelde vreemd, bijna onwennig, om dingen te ervaren die gezond en goed waren. Het afgelopen jaar ben ik diep gegaan, oude demonen recht in de ogen gekeken. Mijn oude strategieën bleken in mijn nieuwe situatie zeer destructief te zijn en het leek er even op dat ik hiermee ook weer alles zou verliezen inclusief mijzelf. De stress vond zijn weg naar buiten in de vorm van vitiligo, dat zich snel begon te verspreiden. Maar stap voor stap, met hulp van geliefden, doorzettingsvermogen en zware therapie vind ik mezelf terug. Niet als de oude, maar als een vernieuwde versie van mezelf: sterker, rustiger en gezonder. Nu bijna 1 jaar verder ben ik bijna daar en voel ik mij dus beter dan ooit.

In dat proces heb ik ook herontdekt waar een van mijn passie ligt. Wat mij écht gelukkig maakt. Eén van die dingen is horloges. Daarom maak ik nu mijn intrede hier, bij jullie.

Mijn eerste zoektocht richt zich op een bijzondere beloning voor mezelf: de Tudor Black Bay 58 in het blauw. Een horloge dat voor mij symbool staat voor deze mijlpaal (om verscheidene redenen). Een tastbare herinnering aan hoe ver ik gekomen ben, en dat ik dit moment nooit mag vergeten. Mocht iemand deze dus te koop hebben voor een mooie prijs, dan hoop ik dat je even aan mij denkt🙏🏻.

Ik kijk ernaar uit om mee te lezen, geïnspireerd te raken door jullie verhalen en mee te genieten van al het moois (oud en nieuws) dat hier gedeeld wordt.

Veel liefs, en wie weet tot ziens!

81 likes

Veel leesplezier , welkom .

Lekker pik, welkom

2 likes

Mooi om te lezen, en welkom! Een mede-Nijmegenaar zie ik :wink::handshake:

Welkom op Horlogeforum! Goed om te lezen dat het goed met je gaat! Hou dat vast! Het gaat er niet om waar je vandaan komt maar waar je naartoe gaat. :muscle:

Zo’n Tudor Black Bay is niet zo moeilijk te vinden. Zijn er veel van in de omloop en ook zeker op het forum. Hou het blauwe deel (de advertenties) even in de gaten en zeker weten dat jouw droomhorloge snel voorbij komt!

1 like

welkom

Welkom terug!

Aangenaam, Cogito en….

Welkom en respect :facepunch:

Succes met de zoektocht naar een mooie BB58 Blue!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Wat een indrukwekkend en ontroerend verhaal. Je hebt duidelijk een lange weg afgelegd—vol uitdagingen, diepe dalen en uiteindelijk krachtige groei. Dat je dit zo open deelt, getuigt van moed én kracht. De manier waarop je je persoonlijke en professionele ontwikkeling beschrijft, gecombineerd met een herontdekte passie voor horloges, maakt je verhaal buitengewoon inspirerend.

De keuze voor de Tudor Black Bay 58 in blauw als symbool voor deze mijlpaal is prachtig en betekenisvol. Het is meer dan een horloge—het is een tastbare herinnering aan je reis, veerkracht en transformatie. Ik hoop van harte dat iemand binnen de community je hierbij kan helpen, en dat dit horloge straks niet alleen aan je pols prijkt, maar ook als anker dient voor alles wat je hebt overwonnen.

Welkom hier. Je aanwezigheid en verhaal verrijken deze plek. Ik kijk uit naar de momenten die je hier gaat delen.

5 likes

welkom op HF en indrukwekkend verhaal…

welkom

Welkom! Respect voor je openheid en de stappen die je hebt gezet. Veel plezier hier en met je horlogereis, maar als je tevreden bent met de positieve richting in je leven is de echte winst al binnen :muscle:

Wat een bijzonder verhaal! Welkom op het HF! Tudor BB, altijd goed!

Welkom op het Forum.

Welkom op HF. Wat een kwetsbare maar tevens sterke en krachtige introductie. Vier het leven en een mijlpaal zoals door jou beschreven verdient zeker een BB58 :muscle:t3:

Mooi verhaal! En welkom bij de HF-club. Hopelijk loop je snel tegen een mooie BB58 aan.

Welkom op het forum. Hou je goede gevoel vast wat heerlijk! Ten2Two heeft ook regelmatig mooie Tudors. En ook heel veel andere mooie merken.