Ik realiseer mij dat ik bezig ben om horloges te kopen die ik ooit eerder in bezit heb gehad.
Een soort van best of.
Zoals mijn Fortis en longines en ook een beetje mijn Omega al is dat een nieuw model.
Wie herkent dit of doet min of meer hetzelfde.
Zijn ook erg mooie horloges, snap wel dat je ze weer terug koopt. Is toch (oud en) vertrouwd.
Ik herken dit wel. Heb de Sinn 857 TESTAF LH etc. al 2x gehad, ik begin nu aan mijn derde Tudor Pelagos, heb twee Seiko SPB077’s gehad enzovoort om over Rolex subjes en dwellers maar te zwijgen, oh oh ik ben nog veel gekker geweest … leuk toch!
Heel herkenbaar. Sommige exemplaren wel 4x gehad. Vooral Citizen duikers etc.
Deze voor de 2e keer en die heb ik nog…
Deze heb ik zelfs teruggekocht van een forumlid die hem van mij had.

Maar ben blij dat ik hem weer heb.
Ik zeg jazeker erg herkenbaar. Zal de foto’s maar niet posten…wordt anders zo’n lijst.
Maar…het voelt wel goed nu weer een paar oude liefdes in huis.
Mmmm nee eigenlijk niet herkenbaar zowel met vrouwen als horloges.
Geeft niets hoor hoe meer foto’s des te meer plezier
niets om je zorgen over te maken, recidive aankopen, beetje WIS doet dat.
Ok dan…
Deze twee old friends momenteel in huis…
Deze stond in bestelling maar is helaas afgeketst. Heb nog wel een zoekertje uitstaan…
En deze drie kriebelen ook nog steeds…
Snap je helemaal
Ik heb drie Alpinisten gehad en ik heb eerder een Pie pan verkocht en nu weer in bezit.
Een Speedmaster komt vast ook nog wel een keer terug. Na jaren van flipperen weet ik gewoon beter wat ik wil en wat niet, daardoor koop ik tegenwoordig ook een stuk minder impulsief.
Gelukkig niet
Nou ja, een skx 3 jaar geleden, maar dat telt niet.
Gelukkig heb ik dat probleem niet !
Ik verkoop gewoon niets.
Maar dan heb je er wel veel inderdaad!
Maar dat liever dan spijt krijgen!
Heeft iemand nog n blauwe 17380?
Ja dat snap ik.
Maar ik houd mij aan 6 stuks.
Anders wordt het bedrag aan onderhoud mij te dol.
dat is toevallig, ik heb zojuist mn oude liefde binnen!! Ik had het vorig jaar verkocht aan een forumlid, en binnen een week spijt
Heel herkenbaar haha momenteel op zoek naar eentje die ik als tiener op de middelbare school als cadeau gekregen heb ooit kwijt geraakt in de loop der jaren helemaal vergeten maar sinds ik het horloge op een foto terug zag overal aan het zoeken naar een mooi en redelijk geprijsd exemplaar
ondanks ik het gevoel heb dat die niet meer gedragen zal worden als ik em ooit vind
Ik heb onlangs mijn eerste auto na 11 jaar terug gekocht, telt dat ook? Horloges durf ik moeilijk te verkopen, bang voor spijt net zoals de auto