Dat is gaaf! Die stempels zijn ontzettend mooi om ergens neer te zetten tegen een standaard. Ook dat Egyptische Omega stuk zou prima staan op de muur van een horlogemaker of hobbyist.
De originele folders goed bewaren, zo kan je prima zien hoe ze origineel werden uitgebracht en hoe ze er dus uit horen te zien. Gefeliciteerd!
Thx; ja die stempels zijn werkelijk fascinerend, heb zoiets nog nooit gezien? was zelf aan het denken ze naast elkaar te laten inkaderen ofzo. De display is niet echt mijn stijl, daar denk ik nog over na de folders zijn inderdaad interessant, maar heb er zoveel dat ik er wel wat ga verkopen ook Daarnaast nog enkele klokjes gekocht ook uiteraard, kortom, het was weer een duur dagje!
Die stempels zijn gebruikt om advertenties in bladen te zetten en kwamen in een drukpers.
Ik heb zo eentje van Solex bromfiets (een andere hobby van mij).
Dit zijn toch wel leuke hebbedingetjes hoor.
Even of topic: is het voor jou ook mogelijk om de foto’s meteen in je berichten te laten zien. Nu moet je elke keer apart een link aankijken. Beetje omslachtig zo.
Die link die je ziet als je op de foto’s klikt, die tussen
[ img]http://i1264.photobucket.com/albums/jj489/HXCMDP/IMG_0317_zps233b8621.jpg[ /img]
en dan krijg je bovenstaand resultaat. Ik heb nu even een spatie tussen de [ en de img en de [ en de /img gezet anders kan ik dit niet laten zien natuurlijk
inderdaad, de omega stempels hou ik zowiezo bij, ook goed dat ik ze allemaal heb (inclusief de vrouwenmodellen) ook vond ik deze nog (was ik al helemaal vergeten!)==> foto’s zijn nog gespiegeld, aangezien ik ze al genomen had voor de goede tip die ik gekregen heb, ga nog eens proberen nieuwe te maken bij goed daglicht, maar wou deze nog even delen; 2 verdwaalde LIP stempels aan het model van het uurwerkje te zien ook vermoedelijk jaren 50?