Oude timex

Leuk spul!

1 like

Bill, hoe heb je hem nou zo wit gekregen?
waterstofperoxide? Hoeveel procent?
Of toch iets anders?

1 like

Waterstof peroxide van Bij de kapper dacht ik, dat is hoge concentratie en gel achtig

1 like

Hee, ik ontdek net dat ik bijna de zelfde Timex heb.
Rechts onderaan de foto. De mijne mag ook wel eens schoongemaakt en een beetje witter.

6 likes

Gaaf. Super mooi. Ja waterstofperoxide 12% gewoon de kapsalon lief aangekeken. Fotorolletje koker vol. En dan met kwastje insmeren. En dan met uv lampje uurtje of twee laten schijnen. De zon is ook goed. En daarna met natte tandenborstel afgeborsteld. Doe wel handschoenen aan

2 likes

Ha dank, ik ga er achteraan.

Zijn deze allemaal van jou? Zo ja? Zullen we vrienden worden? :joy:

1 like

Gaat lekker zo :joy:

1 like

Errug zijn we…

2 likes

Mag hier niet ontbreken :sweat_smile:

4 likes

Asymmetrische die heb ik nog nooit gezien. Of heb je fotoshop toegepast?

1 like

Nope. It’s the real deal :love_you_gesture:

1 like

‘that is Rad’

1 like

Crosspost

Vandaag weer een horloge ontvangen dat aan de voorwaarden voldoet. En wat doe je dan? Je maakt wat foto’s en deelt het hier :v:

We bouwen de spanning langzaam op. Eerst de buitenbox. Gehavend, maar wel origineel.

En vervolgens de product box. Waarop de verschillende gebruiksmogelijkheden van dit horloge worden gepresenteerd.

Om te komen tot de display waarin het horloge inclusief plastic houder met bezel zit.

Met het horloge in de houder kan gekozen worden om het te gebruiken als desk clock of als dashboard clock in de auto.

Of je haalt horloge uit de houder, zet er een bandje op en gebruikt hem om je pols.

Fijn weekend!

9 likes

Nice

Ter leering ende vermaeck :sunglasses:

2 likes

7 likes

Zucht en kwijl

1 like

:rofl:

1 like

Leuke TIMEX display uit begin jaren 70 op de kop weten te tikken.

4 likes