Oudejaarstrekking ...... welk horloge zou jij kopen als je wint!?

Die Lama heeft makkelijk praten met zijn Patek!! :expressionless:

2 likes

Ja die gozer kan er wat van! :astonished:

1 like

:thumbsup:

Die meneer Lama had dat nog niet zo gek gezien. Wijze woorden indeed :ok_hand:

1 like

Ik heb maar een half lotje dus hou het bij een Rolex Datejust 2 met blauwe dialā€¦

On topic: prachtige adviezen!!! :smirk:

+1

Ik zou eerder voor een mooie complicatie gaan dan meer neerleggen voor edelmetaal (wit)goud.

Een mooie Patek, Vacheron of een Lange 1. Dat staat een miljonair beter dan een witgouden GMT IMHO. Neem er dan een Batman GMT bij als toolwatch.

Je snapt dat het woord ā€œgeldā€ of ā€œvermogenā€ geen enkele keer voorkomt in het stukje hĆØ :joy:

Dat dacht ik ook.

2 likes

Ze zijn allemaal elk jaar belangrijk maar nummer 18 is voor mij speciaal relevant voor 2018!

1 like

Ik begin met deze twee verschrikkelijk uiteenlopende horloges:

En dan moet er uiteraard nog een Volkswagen Samba bus komen en nog een rode Italiaanse sportwagen. Maar welke weet ik nog niet. En dan heb ik vast nog tijd zat om rustig verder te kijken.

3 likes

ah, die laatste twee maken een hoop goed :smile:

2 likes

Als ik een arm met een GMT-Master uit zoā€™n busje zie hangen, is mijn hele dag goed.

2 likes

:joy:

1 like

Ja toch. Misschien ook maar een bijbehorend klimaat opzoeken met mā€™n busje.

1 like

Maar goed, zelfs mijn december kalender kraslot leverde nog niet eens een gratis lot op. Dus ik ben bang dat ik vanavond weer wat extra oud papier heb.

1 like

Ach ja. Er zijn ook mensen die anderen van alles toezeggen ā€˜in het geval ze een grote prijs winnenā€™, in de hoop dat het lot een handje kunnen helpen. Dat is nog veel erger :joy:

1 like

In ieder geval zou ik mijn restant hypotheek aflossen.

Tegen mijn vader zeggen dat ie al kan stoppen met werken! En hem een tonnetje of 3 meegeven.
En een splinternieuwe VW caddy voor hem kopen.

Daarna zou ik nog effe een pre moon speedmaster op de kop tikken

En effe een sea dweller gaan halen

Dan mijn huidige collectie effe compleet laten servicen! Door de in mijn dienst zijnde horlogemaker!
Winkelpandje kopen en horlogezaakje beginnen.

De rest op de bank! En krijg ik de tijd wel om.

5 likes

Gevonden, ik viel ineens als een blok voor deze, terwijl ik eigenlijk alleen maar keek naar automatische uurwerken sprong deze quartz er gewoon bovenuitā€¦

3 likes

Joepie!! Hoofdprijs.

Ik beloof van te voren nooit iets. De kans is ook zo enorm klein, maar als je niet mee doet heb je helemaal geen kans om te winnen. Dus dan probeer je het maar weer een keer. Als je al het geld wat je in loterijen stopt bij elkaar op zou tellen, dan kan je toch snel iets heel leuks kopen.

Een collega van mij zegt altijd, ā€œals het bij mij regent, dan druppelt het bij jouā€. Hij wil dan een Omega kopen voor mij. Maar ja, je moet maar afwachten als het moment echt daar is. Wie weet vindt zijn vrouw het belachelijk dat hij geld weggeeft.

Maar goed, het dagdromen over de grote prijs is ook al leuk. Zie maar hoeveel mensen er op dit topic reageren.

2 likes

Ik geloof dat ik mā€™n auto nog maar even houd en toch iedereen maar een handje geven komende dinsdagā€¦:roll_eyes::blush:

3 likes