Oudejaarstrekking ...... welk horloge zou jij kopen als je wint!?

Morgenavond is het zover, de “Oudejaarstrekking”, met een hoofdprijs van 30 Miljoen! Al jaren win ik niks, maar we geven de hoop niet op. Heerlijk dromen wat je allemaal zou kunnen doen, en uiteraard hoeft het niet perse de hoofdprijs te zijn. Met een ton ben ik ook gelukkig :grin:

Dus, als geld geen issue is … welk horloge zou JIJ kopen?

Voor mij is dat een nieuwe Rolex GMT Master II. De klassieke pepsi als het de hoofdprijs is, en de batman voor de wat kleinere bedragen :innocent:

14 likes

Ik zou er wel meer dan 1 kopen :smile_cat:

1 like

Ik zou meteen S&C bellen en vragen of ze de 118139 naar Nederland willen halen:

Daarna

• 60k stukslaan bij Amsterdam Vintage Watches
  • Een penthouse suite huren in Amsterdam, omdat ik te dronken ga worden om me überhaupt nog te verplaatsen.

En dan de huur opzeggen en met een watchroll in de ene hand en de hand van een leuk meisje in mijn andere zo’n 10 jaar gaan reizen.

Wat is het toch heerlijk om te dromen hè :heart_eyes:

23 likes

Ik heb nog wel een bijpassende telefoon voor je liggen.

14 likes

Ik snap hem niet, explain

1 like

Lekker 's avonds naar de Chinees of zo in Manhattan :+1:

2 likes

Niet teveel, anders krijg ik weer keuze stress :slight_smile: Maar ik vermoed dat je sowieso anders tegen het leven aan gaat kijken als je 30 Miljoen hebt …

2 likes

2 likes

Echt superleuk dat je weer bijdehand wil doen, maar je moet hem echt iets simpeler maken voor mij. Ik snap hem nog steeds niet.

1 like

Er is een keer een documentaire gemaakt over loterijwinnaars. Daar word je niet vrolijk van :upside_down:

en zo kan ik nog wel even doorgaan…

9 likes

Ik mag hopen dat je dit meent, want je dwingt me tot het uitleggen van een grap, waar ik de rillingen van krijg. Maar goed, we hebben hetzelfde vriendinnetje gehad dus vooruit met de geit.

Paars horloge, paarse telefoon. Er vanuit gaande dat je niet zo’n trui in de kast hebt, laat ik die even buiten beschouwing.

Candide uit. Over.

2 likes

Zelfs mensen die een rechtzaak aanspannen omdat ze gewonnen hebben :upside_down:

3 likes

Ik zou meteen 25 miljoen vast laten zetten, waar ik over 20 jaar pas weer bij kan. Ik ben nu nog lang niet volwassen genoeg.

2 likes

Korte versie: alles waar je ooit voor gespaard hebt kun je ineens honderd keer kopen. Dat verknalt je emotionele waardebeleving. Je huidige vrienden en je familie gaan er ineens vanuit dat jij het etentje wel afrekent of bijspringt als er iemand in de financiële shit zit. Toekomstige vrienden is ook een dingetje, laat staat een liefje. Willen ze echt jou? Of je centjes/levensstijl?

En zo waren er nog een paar stevige tegenvallers. Ik zal eens kijken of ik die docu nog ergens kan vinden. Reuze interessant.

Dat had je er niet bij hoeven zetten mop.

6 likes

Ik zou met de hoofdprijs een gedeelte van mijn schuld af lossen…

7 likes

Desondanks zeg ik geen nee :sunglasses:

3 likes

Staat er ook niet.

Dit lijkt me inderdaad wel een issue. Ik wil geen dure dingen kopen voor een meisje als ik er ook meer horloges van kan kopen.

5 likes

Snap ik. Dat deden die mensen ook niet toen ze hem wonnen. Maar het merendeel van de geïnterviewden (en dat was een stevige meerderheid meen ik mij te herinneren) antwoordden op de vraag ‘was u gelukkiger vóór u de prijs won, of er na?’: ‘vóór’.

1 like

:laughing::laughing::laughing:

1 like