Morgenavond is het zover, de “Oudejaarstrekking”, met een hoofdprijs van 30 Miljoen! Al jaren win ik niks, maar we geven de hoop niet op. Heerlijk dromen wat je allemaal zou kunnen doen, en uiteraard hoeft het niet perse de hoofdprijs te zijn. Met een ton ben ik ook gelukkig
Dus, als geld geen issue is … welk horloge zou JIJ kopen?
Voor mij is dat een nieuwe Rolex GMT Master II. De klassieke pepsi als het de hoofdprijs is, en de batman voor de wat kleinere bedragen
Ik mag hopen dat je dit meent, want je dwingt me tot het uitleggen van een grap, waar ik de rillingen van krijg. Maar goed, we hebben hetzelfde vriendinnetje gehad dus vooruit met de geit.
Paars horloge, paarse telefoon. Er vanuit gaande dat je niet zo’n trui in de kast hebt, laat ik die even buiten beschouwing.
Korte versie: alles waar je ooit voor gespaard hebt kun je ineens honderd keer kopen. Dat verknalt je emotionele waardebeleving. Je huidige vrienden en je familie gaan er ineens vanuit dat jij het etentje wel afrekent of bijspringt als er iemand in de financiële shit zit. Toekomstige vrienden is ook een dingetje, laat staat een liefje. Willen ze echt jou? Of je centjes/levensstijl?
En zo waren er nog een paar stevige tegenvallers. Ik zal eens kijken of ik die docu nog ergens kan vinden. Reuze interessant.
Snap ik. Dat deden die mensen ook niet toen ze hem wonnen. Maar het merendeel van de geïnterviewden (en dat was een stevige meerderheid meen ik mij te herinneren) antwoordden op de vraag ‘was u gelukkiger vóór u de prijs won, of er na?’: ‘vóór’.