Heel flink Kavel in bebost gebied kopen en er een leuk huisje op bouwen… hutje op de hei idee alleen dan met bos eromheen. Op hetzelfde kavel paar huisjes bouwen voor de naaste fam. Wel allen uit het directe zicht van elkaar. Zo zijn we ook opgegroeid en dat missen we, dus doen!
Dan gewoon lekker aan kloten.
Qua horloges, geen idee. Zal vast gekke ideeën krijgen die ik nu nog niet heb.
30 miljoen voor mij?
Zou de absolute doodsteek zijn, drank, drugs, vrouwen en snelle auto’s
dat kan niet goed gaan.
Dit dus Maar dan wel met een paar toppers om de pols.
Wellicht is de ervaring beter als de winst wat kleiner is, zoals bv een ton, is ook veel geld, maar ook weer niet van wat ben ik nu schatrijk!
Ik twijfel… Ik denk de GMT als sportief horloge en de Lambda of de Zenith als dress watch.
Of waarom niet allemaal.
Maar horloges mannen …wat is nou zo’n horloge die je dan wel zou kopen?
Ja daar heb je een punt, dat had ik er even bij moeten zeggen. Het ging om mensen die ‘life changing’ bedragen wonnen. Ik zal de BBC eens bellen of ze nog ergens een VHS hebben liggen.
Misschien wel een Seiko
Ik zou het echt niet weten. Auto ook niet trouwens. Komt tijd, komt raad
sorry, je schat me toch verkeerd in
Maar om het bij horloges te houden. Ik zou een hoop leuke vintage heuers chrono’s kopen

http://www.onthedash.com/Guide/Chronographs/63.Carrera/a.Manual(1960s)/Carrera_30/Reference_7753_NT/21Car7753NT.jpg

Ook een hoop leuke vintage Omega chrono’s

Ook zou ik mn Seiko chrono collectie compleet maken met als klapper op de vuurpijl de 5718

Ook zou ik een paar Roleys kopen natuurlijk

Geweldige keuzes
Haha, wellicht snapte ik jou niet!
Zo’n vintage Type 20 pilot chrono en misschien nog een ExplorerII polar plus
een G Shock Rangeman, dan zit je toch behoorlijk gebakken.
Meer heb ik qua klokken niet nodig.
Mwaah, een Calatrava nog erbij graag
Ik ga een poging wagen. Ik bedoelde dat het een oude documentaire is, jij vatte het op als een opmerking over jouw leeftijd (oude man -> VHS).
Tsja, met zo’n groot bedrag… Het meeste maar in courante pandjes om te verhuren. Heb je tenminste ook nog wat te doen (huurcontractjes, onderhoud arrangeren). Een mooie sportwagen om de pandjes langs te rijden. Qua horloges: een nieuwe Panerai en een paar nieuwe Omega’s. Dan vermaak ik me wel… Maar ja, ik doe nooit mee aan loterijen. Het zal daarom bij dromen blijven.
Assumption is the mother of all fuck ups
Als wij die miljoenen winnen, dan haal ik me deze:
Dan heb ik een nieuwe Omega Quartz als doordragertje en m’n oude Omega Quartz heb ik dan voor bijzondere gelegenheden.
En verder natuurlijk een Rolls-Royce Phantom V😀
Ik zie veel GMT Masters voorbij komen. Zouden jullie dan toch een vintage exemplaar prefereren boven een nieuw exemplaar … ?