Oudejaarstrekking ...... welk horloge zou jij kopen als je wint!?

Er is al een nieuwe he

Ik moet nog enorm wennen aan de nieuwe Mercedes lijnen.
Zeker bij de stations, de E en de S heb ik er moeite mee.

Of je moet gaan voor De automaat versie, zonder chrono

Hoppa, weer 5 euries in de pot voor deze​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

In 2025 kom ik in de buurt!

7 likes

Hier ook weer (net zoals vorig jaar) 100 eur gewonnen. Dus 70 “over” voor de horloge pot, dat is toch weer 0,08% van een dweller!

Is ook heel erg mooi, maar vind de oudere toch net wat agressiever ogen.

Vind de Chrono mooier.

10 euro gewonnen! Ja, zo komt de Rolex in zicht!

2 likes

0,08%? Wat voor Dweller wil je dan??? :fearful:

aanschafprijs is dan toch een slordige €70 * 1250 = €87.500

2 likes

Voor die prijs zit je bij deze sea-dwellers :heart_eyes:

4 likes

Laten we het zo zeggen; ik heb weer een hoop anderen blij gemaakt :smirk: :grin:

1 like

Als geld dan toch geen rol speelt wil ik in stilte en comfort met alle electronische gemakken van dien over elk terrein kunnen banjeren.

Dan wordt het goddomme gewoon deze:

En wel met dittem:

Want autorijden als een pauper, met geschud, lawaai en een algemeen gebrek aan comfort, daar heb ik een broertje aan dood.

3 likes

Deze dus!

1 like

Shit man! Wat een bosmongolen lopen er toch rond. Die mensen zitten misschien morgen gewoon weer op hun werk, alsof ze niks uitgevreten hebben. :rage: Hoop dat je auto snel weer OK is in elk geval.

Hier een winnaar.
Op twee hele loten wel 10 euro gewonnen.
Maar we zullen dan maar zeggen dat we gelukkig zijn in de liefde.

Hier een zware stalen poort naast mijn huis compleet ontzet door vuurwerk. Meneer de dader is teamleider bij de Daf, raar dat er dan niet wat meer hersen inhoud onder de schedel zit.

@marijn, balen zeg hopelijk heb je er niet al te veel gedoe mee.

Een van de twee heb ik al , de batman , maar hij valt niet bij mij , een vriend uit schijndel had krabee in de straat gezien van de week , dus het zou goed kunnen zijn dat een vriend van me het wint , tenminste als het waar is allemaal hahahaha:

Deze set lijkt me wel wat

1 like

Damn… weer net niet gewonnen …en ik was zooo close!!:grin:

Nou wat een knaller weer. Ik bewaar de loten tot het eind van het jaar, kan ik weer twee hele loten kopen. Wel 30 euro verlies.