Outdoor custom straps

Hf’ers,

Graag zou ik even een plaats geven op dit mooie forum voor een kleine ondernemer die kwaliteit en service biedt voor de ordehandhavers van deze wereld. Ik heb eerst afgetoetst bij @Jur om geen regels te breken . Ik verdien/win niets aan deze post maar ben zelf eigenaar van een paar straps die echt de moeite zijn.

De persoon achter dit initiatief is een ex Special Forces-soldaat met 22 jaar ervaring.

Zijn verhaal:

Het idee om mijn eigen straps te maken kwam bij me op toen ik geen kwalitatief, op maat gemaakt exemplaar voor mezelf kon vinden. Een horloge is namelijk een essentieel item binnen onze persoonlijke uitrusting (GPS, time, messages, etc…) Voor dergelijke situaties waarin wij opereren was er een noodzaak aan degelijk materiaal. Vandaar dat ik zelf ben beginnen zoeken naar een oplossing. En zo ontstond ARMYPRODUCTZ

Als kleinschalige onderneming vanuit Tsjechië produceren wij al drie jaar horlogebandjes en horlogehoesjes met militaire specificaties voor elk horloge en de meeste smartwatches.

Maten van 12 cm t.e.m. 27 cm

Verzenden doen we naar bijna 60 landen over de hele wereld.

De mogelijkheid om te kiezen hoe het bandje eruitziet is het beste, wat de band volledig persoonlijk maakt.

We zijn een klein bedrijf, maar we proberen het zo goed mogelijk te doen. We communiceren op een vriendelijke manier met de klant en het is geen probleem om een ​​speciaal bandje te maken voor een speciale pols.

IMG_9445

Hierbij de link naar de site (even omzetten naar het Engels en de rest wijst zichzelf uit.)

3 likes

Dank voor het delen, wellicht kan deze bandenmaker een keer naar Nederland komen en een tafel huren bij de rikketik, goed voor zijn eigen commerciële doelstellingen en leuk voor ons om persoonlijk kennis te maken, kan een heel gezonde win win zijn

2 likes

Meer moet ik niet horen. Ik ben verkocht. :sunglasses: :innocent:

3 likes

In de basis wel leuk, maar vooral op smartwachtes gericht, als ik het goed zag.

1 like

Ik draag hem gewoon op een mechanische hoor, beide zijn mogelijk. We moet gewoon de juiste fitting kiezen . En smartwatches zijn natuurlijk niet meer weg te denken bij de jeugd.

Heb je een eigen foto?

1 like

3 likes