Outdoor / natuur foto’s

Ik maakte zojuist een hertenrack op open vuur met mijn Tissot om, en vond dat een mooie aanzet om een topic voor mooie outdoor / natuur foto’s te openen. Hebben jullie ook mooie plaatjes?

37 likes

Prachtige foto!

Maar foto’s van horloges met worden steevast verplaatst naar off-topic en daar kan jij nog niet komen.

Wel heel stoer zo boven open vuur!

1 like

Hoezo, zit een horloge bij toch? :rofl:

1 like

Heeft Jur ooit eens een poll over gehouden, willen we “Horloges met …” in off topic. Een ruime meerderheid was toen voor. Tja.

PS Ik heb hem even opgezocht:

1 like

Don’t shoot the …

Ah je begrijpt me wel. Ik vind het allemaal wel best. Wou alleen TS waarschuwen dat z’n topic straks misschien weg is.

2 likes

Vooruit, het is Xmas

2 likes

Druiloren! Ik ben vaak in de natuur te vinden. Meestal met de Breitling om de pols, want kwartstechnologie is nou eenmaal super! :slight_smile:

14 likes

Natuur is puur genieten.:smile:

5 likes

Nee, nee, nee. Kwartstechnologie is minderwaardig. Het heeft geen ziel, of zoiets.

7 likes

Over natuur en vlees zijn er al topics in off topic.

O, TL1 zie ik nu.

Nog even geduld voor de TS dus.

1 like

Mijn oprechte excuses. Ik doe hier nog niet zo lang mee en ken de ongeschreven regels daarom nog niet. Mijn doel was natuurlijk om mijn andere bezigheden te laten zien door een foto met mijn horloge erbij, laten we daar geen doekjes om winden. Al lijkt me dat als je een foto in je sportwagen maakt met een gave raceklok om, of je bent aan het duiken met een seadweller, dat dat niet veel anders is. Ook ben ik heel benieuwd naar gave foto’s van anderen! Maar ik wil de randjes niet opzoeken omdat ik mijn sporen hier nog moet verdienen :). Dus het topic mag van mij ook dicht als het op het randje is hoor. Liever blijf ik jullie te vriend :+1:t2:

2 likes

Zo’n vaart loopt dat niet hoor :smiley:

Maar in off topic heb je hele leuke topics
over BBQ, natuur, wijn, sigaren, auto’s noem maar op.
We zien je daar wel binnenkort :+1:

2 likes

Nergens voor nodig!

1 like

Oh ja leuk! Dank voor de tip. Jullie zien me daar asap :joy:

3 likes

Een hertenrack op open vuur is sowieso al +1! Held!

1 like

Mooie foto’s :heart:

1 like

Gaaf zo een hertenrack boven het vuur!:+1:

Hier een paar buitenplaatjes van mij

12 likes

Wauw wat een plaatjes! Mooi werk! :heart:

1 like

9 likes

Verdorie… wilde deze foto eigenlijk bewaren voor mijn voorstel topic, maar hier past hij wel heel goed tussen! Dus dan maar andere foto’s in mijn voorstel post binnenkort😂!

8 likes