Outlet centers

Kreeg zojuist van de vrouw de mededeling dat we komende week naar Rosada gaan. Niet mijn favoriete tijdverdrijf; dan maar het beste er van maken dus. In tegenstelling tot Roermond lees ik hier weinig over. Is er in Rosada een winkel met horloges die de moeite waard is om even binnen te lopen? Kom weinig op de website tegen :face_with_monocle:

1 like

Je kunt zowiezo hier wat checken:

Ik zie een Invicta Outlet store! :star_struck:
Siebel zit er ook.

2 likes

Merken :joy:

1 like

Gewoon een keertje zo overboord gaan dat je daarna nooit meer mee hoeft, zou mijn oplossing zijn althans :innocent:

2 likes

Volgens mij is dit exact hetzelfde concept als Roermond, Amsterdam en lelystad(?)

1 like

Zijn die waardebonnen van Sievel van actievandedag ook in de outlet-stores geldig?

Fijn dat ze jou daar niet mee lastig valt.

3 likes

Blij dat ik nee kan zeggen…:smile:

1 like

Zelfde concept als roermond alleen dan kleinschaliger

1 like

Ik was er laatst. Niet heel veel te vinden… Tenzij je Invicta-fan bent!

1 like

Ze hebben daar een siebel en daar vind je wel mooie aanbiedingen voor G-shock, raymond weil, seiko, citizen.
Gaat soms echt wel wat af en hebben soms mooie modellen.
5 a 10 min van daar ligt het shopping rotselaar, daar wat verder heb je de passage en daar is nog een siebel en roemer juwelier waar ze nog duurdere merken hebben.
Altijd leuk om te combineren :wink:.
Tips van een Belg :sweat_smile:

2 likes

En hoe is het in Maasmechelen?

Een colonoscopie staat hoger op mijn lijstje dan een bezoek aan een outlet center.

3 likes

Ik raad je aan om gewoon lekker thuis te blijven.

1 like

Verleden week mocht/moest ik daar ook zijn, alleen een horlogeshop met Fossil, Armani,Michael kors etc. :joy:

2 likes

Thanks, dan rij ik wel naar Roermond.

1 like