Outlet Roermond; Breitling, TAG Heuer & Seiko

Ik zocht al een poosje een Breitling Superocean Heritage 46mm met blauwe wijzerplaat. Een paar maanden geleden was ik al eens langsgeweest in Roermond en toen kreeg ik de tip om af en toe eens te bellen en naar de voorraad te vragen.

Vanmorgen gedaan, kreeg keurig per WhatsApp foto’s van de voorraad met prijzen erbij en ze hadden een blauwe. In de auto gestapt en gekocht! 30% korting op de lijstprijs. Kortom: gewoon even bellen, super service.

8 likes

Deze?

4 likes

Gave klok…! Iemand vroeg me waarom de kroon ‘open’ staat van alle modellen. Van het personeel kreeg ik terug dat Breitling dit verlangt van de verkooppunten omdat het uurwerk dan gehackt is. Ook moeten de wijzers op 10 over 10 staan met de secondewijzer op de 12 voor het ‘aanzicht’…

Dank je! Ik had aan het begin wat twijfels over een ‘outlet’, maar ben nu enthousiast. Heel goed geholpen en een hele fijne prijs.

Ik ga wel de band vervangen, vind hem nogal flashy. Losse onderdelen verkopen ze niet in Roermond, ze hanteren WYSIWYG. Op alles in de winkel moeten ze 30% korting geven en dat kan kennelijk niet uit op banden etc.

2 likes

Prima prijzen voor een ekster!

2 likes

Veel plezier met je mooie aankoop…:sunglasses:

1 like

Ben heel benieuwd, ben aan het sparen voor een 46mm heritage 2.
Heb je een foto van je aankoop?

Het is de blauwe op de foto net hierboven.

2 likes

Ben heel benieuwd, ben aan het sparen voor een 46mm heritage 2.
Heb je een foto van je aankoop?

Tjsaah :

HET IS DE BLAUWE OP DE FOTO NET HIERBOVEN!!!

:joy:

2 likes

Niet het juiste antwoord?

1 like

Jawel maar blijkbaar had hij het niet verstaan :smile:

1 like

haha :slight_smile:

1 like

Weet iemand of de nieuwe Superocean modellen daar al te krijgen zijn?

Nieuw en Outlet zijn geen logische combinatie doorgaans.

Tenzij het modellen zijn met kleine beschadigingen.

ik ga er deze week of volgende week heen.

Succes! Ben afgelopen zondag richting Roermond gereden…chaos voor, in en na Roermond. Wegwerkzaamheden en lange files met Duitsers, Belgen en Nederlanders richting de Outlet.

Ben omgedraaid en weer naar huis gegaan.

5 likes

Haha pfff…daar heb ik ook geen zin in.
Hopelijk is het op een doordeweekse dag een stuk rustiger.

Ben er 2 weken geleden geweest op een zaterdag.
Geen file, prima te doen. Enkel wat langer voordat je in de outlet binnen bent i.v.m. gereguleerde toegang.
Breitling heeft veel modellen liggen van het voorlaatste model. Hier wordt vervolgens een 30% korting toegepast op de catalogusprijzen. Aantrekkelijke prijzen dus en die gaan onder veel aangeboden occasions door. Ook de nieuwe(re) en duurdere modellen zeker aanwezig.
Telefonisch contact is altijd mogelijk voor een specifiek model.