Weet iemand of de Breitling Avenger GMT ook in de outlet ligt?
Ik kan helaas geen telefoonnummer vinden om zelf even te bellen
Ik ben er net weg…volgens mij lag hij er wel in.
Zelf gekeken naar de Colt maar was met blauwe plaat…ik had hem graag in zwart gezien. Had hier geen wow factor bij helaas.
Ook bij de Seiko outlet geweest…ook hier lag niet heel veel bijzonders.
Ik bel met regelmaat op. Wordt altijd prettig geholpen. Ze hebben niet altijd alle modellen binnen, maar het wisselt met regelmaat.
Dus, bellen is het devies (of langsgaan😉).
Welke Colt met blauwe plaat hebben ze liggen?
De Breitling Colt A1731311
Iemand hier recentelijk geweest? Ben op zoek naar een Superocean heritage. Dacht als iemand toevallig foto’s van de voorraad heeft gemaakt… Scheelt mij weer 2 uur rijden.
Je kan ze ook gewoon bellen hoor.
Ah okay, was in de veronderstelling dat ze dat niet mogen doorgeven. Ga ik proberen dank!
Weekje of 2 geleden. Hebben nagenoeg geen SO modellen, verkoopster gaf aan dat die ook heel snel wegzijn als ze er al zijn.
Wel andere mooie dingen hoor, maar als je, zoals ik, alleen iets hebt met de SO, dan is het wel een longshot.
Net gebeld, laatste heritage vanmorgen verkocht. Jammer. Maar misschien inderdaad wel het kijken waard naar ander leuks Inderdaad, SO zou ik zo aanschaffen de rest is toch wat meer twijfel. Of er moet een erg goede deal op een Navi zijn.
Een gewone Navitimer kun je vergeten, 1 met een gouden bezel hebben ze wel eens liggen.
Toch s’middags nog eens gebeld voor een ‘Gewone’ SO, bleek dat er weer heritage modellen waren binnengekomen. Gisteravond gelijk er naartoe gereden en gevraagd of ze een 42mm wilden vast houden.
Nu dus een SO rijker!
Laat thuis, vanmorgen weer door naar t werk.
Wordt een lange dag wachten om hem weer te bekijken en goede foto’s te nemen
Aardig personeel daar!
Hele mooie deze proficiat
ziet er zeker mooi uit met die witte plaat.
Gefeliciteerd met je N/A! Aardig van het personeel dat ze hem even voor je reserveren. Hoeveel procent korting geven ze op Breitling t.o.v. van de listprijs?
In dit geval was het 30%, geen idee eigenlijk of het op alle modellen hetzelfde is.
Denk dat de colts misschien nu wel voor meer gaan omdat ze eruit gaan.
Maar dat is een aanname.
(was een beetje te veel bezig met de SO, haha )
Dat is lekker!
Als je bent ingeschreven als privilege bij de outlet, krijg je op je verjaardag 10% extra, ook in de Breitling winkel te besteden.
Hoe kan je je daarvoor inschrijven?
Overigens niet te faken, want je moet de bonnetjes ophalen bij de klantenservice en je legitimatie laten zien dat je jarig bent/was.