Outlet Roermond; Breitling, TAG Heuer & Seiko

Van harte gefeliciteerd! Erg mooie horloge hoor!
Ook ik ben op zoek naar een Superocean Heritage. Goed te weten dat je ze kunt bellen. Krijg je dan ook een foto te zien, of zeggen ze alleen dat er nieuwe voorraad is?

Zijn er nog mensen in de buurt geweest bij Breitling outlet in Roermond?

Is net ff iets te ver rijden voor mij om te gaan kijken.

Alvast dank.
Gr ted.

Ben ook zeer benieuwd. En is er evt een site waar je de horloges kan zien

Ik ga straks naar Roermond, als iemand vragen heeft over (de beschikbaarheid van) bepaalde modellen ofzo wil ik daar wel even naar kijken (@i_d_k @GerardRiethorst)

ik ga sowieso even langs, want niks leuker dan horloges proberen :slight_smile:

3 likes

Succes… de Duitsers hebben “Tag der Einheit”… Ga er maar vanuit dat je met de huidige strenge Corona regels en deze drukte een uurtje in de rij staat per winkel😅

2 likes

Ik heb een Rolex dus ik krijg vast voorrang :joy::joy:

Zou je eens willen kijken of de Breitling Avenger GMT er ligt? :blush:

Breitling super avenger, breitling avenger. Ook gewoon een foto van alles wat er ligt :slight_smile:. @LBo97

Alvast bedankt!

2 likes

Leuk veel plezier! Ik ben heel benieuwd wat er ligt bij Tag en Breitling. Dus maak gerust wat foto’s. :smiley:

1 like

Kan je misschien wat foto’s posten van wat er in de vitrine ligt?

Foto Seiko ook welkom.

Foto’s van de Breitling voorraad zou zeer gewenst zijn.
Scheelt me een halve dag reizen :smirk:

1 like

Maak maar gewoon foto’s van alles wat tikt met een bandje :wink:

1 like

Tag Heuer mensen!

Ps ik ben erg slecht in fotos dus heb er maar zoveel mogelijk gemaakt voor hopelijk extra duidelijkheid. Bottom line: ze hebben veel keuze!

6 likes

Uploaden: 2A566C9E-C89C-4D35-92EF-477E7AE77D6A.jpeg… Uploaden: FA6CA4C5-1146-4A57-82B0-E354D260CA86.jpeg… Uploaden: C8B15F0C-0BE9-4ED4-A01B-F806B1929FDF.jpeg… Uploaden: DCE99993-7243-436F-A87A-0CDC5366B271.jpeg… Uploaden: 786DDFD1-E106-468C-BD0D-93DC98E427C8.jpeg…

En breitling!

13 likes

Kleine edit voor tag heuer: het interessantste spul kwam ik ietsje later tegen.

5 likes

Dank je kerel! Breitling zit niet zoveel leuks tussen zo te zien. Hoe was het daar? Druk?

Nogmaals bedankt en geniet van je weekend. Nog wat gekocht?

Gr ted.

Geen dank! Drukte viel mee, en zeker bij Breitling en Tag kon je zo binnenwandelen. Bij beide winkels even leuk kunnen babbelen, maar met mijn net nieuwe DJ (overigens mijn eerste echte horloge) ben ik niet van plan op heel korte termijn een nieuw horloge te kopen. Op termijn wel dus een beetje georiënteerd, en laten we eerlijk zijn dat is ook gewoon heel leuk natuurlijk!

Allen een goed weekend!

5 likes

Bedankt voor je foto’s. Weet je toevallig of de professional serie er een b55 exospace tussen zit?

Dat durf ik niet te zeggen. Voor specifieke modellen kun je altijd bellen, en als ze ze binnen krijgen willen ze je best mailen. Service is echt prima!

2 likes