Iemand toevallig die fotos heeft van recente voorraad breitling?
Mooi ding!
Dat is een mooie
Kreeg je nog eens extra 10% op de outlet prijs?
Zijn er mensen op de hoogte van wat er momenteel bij Breitling ligt? #fotoszijnwelkom!
Ik kijk even mee
Dat is dan toch 10% extra (op de outlet prijs)?
Er zit al standaard 30% korting op de listprijs
Een aantal weken terug bij de Breitling outlet in Roermond een schitterende Colt 41mm automaat gekocht (rechtse op de foto). Mijn eerste automaat, hiervoor had ik een Longines Hydroconquest quartz. Dit is voor mijn gevoel wel een erg mooie upgrade
Ben er zeer blij mee, mij viel alleen later op dat in de band de tekst “modele depose manufacture en suisse” ontbreekt. Enig idee waarom dit is? Eigenlijk alle voorbeelden op internet die ik zie, hebben deze tekst er wel in staan. Zie bijgevoegde afbeeldingen om te zien wat ik bedoel.
Andere vraag: wanneer komen deze horloges bij de outlet store terecht? Zou het kunnen zijn dat het hiermee temaken heeft? In de zin van; niet 100% goed? Ga er niet van uit… Uurwerk is in elk geval perfect. Wijkt ca. 2 sec/dag af.
Hopelijk kunnen jullie me helpen, alvast bedankt!!
Ik heb het idee dat de tekst ontbreekt op de volledige brushed Breitling banden. Als ik filmpjes op internet kijk van de nieuwe SuperOcean, eveneens met een volledige brushed bracelet, dan ontbreekt de tekst ook op die banden.
P.S. Het is wel echt een súper comfortabele bracelet. Zit echt als een blok om m’n pols.
Bedankt voor de info! Ik heb zojuist Breitling Nederland gebeld, en nu blijkt dat de nieuwere banden deze tekst niet meer hebben. Ik heb een 190A band, wat een PROF III band blijkt te zijn ipv PROF II. De dame aan de telefoon had er ook een Colt bijgepakt en had deze tekst ook niet. Ik kan weer slapen
Afgelopen vrijdag mijn nieuwe Colt opgehaald bij de Outlet in Roermond. Zeer blij met de NA. Ik wil ook nog even expliciet mijn dank uitspreken voor de zeer plezierige en persoonlijke afhandeling door Verena en Natasja.
Even voor mijn beeldvorming;
Ik was in de veronderstelling dat heel outlet Roermond potdicht zat vanwege de Covid maatregelen? Kon je daar dan wel een bestelling ophalen oid?
Mooie Breitling btw…
Thx Nee de afspraak was op een andere locatie.
Hij is wel heel mooi !!
Merci
Helder,
Je bent er duidelijk nog van aan het nagenieten.
Lekker ding
Ok ok sorry