No worries.
Toch geen Endurance Pro?
Nee…voor nu.
Kan ik wel volgen… Hele mooie Colt! Veel plezier met je nieuwe aankoop.
Dankjewel!
Nice
Thx
Vaak vind ik de modellen van dit merk niet mijn smaak, deze daarentegen vind ik mooi! Ik zie wél dat het een B is maar een stuk subtieler. Gefeliciteerd!
Mooi duo met die GS
Dankjewel. Idd een niet zo overduidelijke (bling) Breitling terwijl ie toch op en top Breitling is.
Toch maar eens even googlen
Is het mogelijk om in deze outlet de nieuwe Avenger 43 te vinden?
Zelf onlangs naar een AD gegaan (niet echt een heel prettige ervaring) en totaal geen korting kunnen verkrijgen op dit model met een zeer merkwaardige uitleg.
Is het mogelijk om in deze outlet de nieuwe Avenger 43 te vinden?
Echt één post boven je staat de link met voorraad
Zijn dit dan de enige modellen die ze daar hebben?
Ik zie op de foto’s toch een pak meer modellen.
Zijn dit dan de enige modellen die ze daar hebben?
Ja
Ik heb een tijdje geleden een Avenger Bandit Titanium omgehad in de outlet. Was bijna genegen om het ding aan te schaffen. Uiteindelijk toch maar niet gedaan. Volgens mij staat die nog in de huidige collectie. Succes ermee…!
Ik zou even en bericht sturen of beter nog, een belletje wagen. De voorraad is niet altijd accuraat bijgewerkt.
Zoek de zwarte, had deze inderdaad al gezien & ook ten2two gecontacteerd alvorens ik wist dat het om de blauwe ging (dacht dat dit een illusie was van de befaamde blauwe Breitling AR coating )
Vandaag per mail contact gehad met de Breitling outlet over de E13383101M1W1 Avenger Bandit Titanium - Titanium Gray. De vriendelijke verkoopster gaf aan dat deze voorradig was en bij hun 3654 euro kost ipv de 5220 euro adviesprijs. Eerlijk gezegd vind ik dat wel een nette prijs voor een nieuw horloge met volledige garantie.