Er is nog een ander topic over de outlet in Roermond. Daar heb ik een tijdje geleden een hoop foto’s geplaatst van wat er toen te koop was. Zoek die maar eens op.
Pas geleden hadden ze een 143
Het is er buiten de vakantie doordeweeks lekker rustig hoor. En het zijn niet alleen overjarige modellen. De Colt 41 werd daar verkocht terwijl die nog bij de juwelier lag. Maar je kon er ook een Tag Heuer 500m (waj2110) krijgen die al enige tijd uit productie is.
Ik had het een van de topics gezien. Die dikke rij voor Tag Heuer in 2016 haha. Dat kan ik me nu niet echt voorstellen in de huidige corona tijd… of juist wel, omdat er maar een x aantal mensen naar binnen mogen
YES! Toevallig ook zonder lume pip op 3 uur? Ik ben bang van niet.
Dat klinkt goed!
Het is namelijk voor mij een heel eind rijden, maar het lijkt me eigenlijk wel leuk om daar eens heen te gaan.
Je kan bellen met de Seiko dealer daar en vragen of ze hebben wat je wil.
Ja dat ga ik zeker doen. Ben sowieso bezig om alle seiko dealers in Zuid-Holland af te bellen hahaha.
De laatste keer dat ik er was (september ofzo) hadden ze de flightmaster voor 199 euro. Klantvriendelijkheid heb ik er nog niet gevonden.
Dat is dan weer een beetje jammer, maar ach… als de zakelijke overeenkomst maar goed is haha.
Hoe staat het ervoor bij de outlets in Roermond nu alles weer open is? Mocht er iemand nog langs de Breitling outlet komen worden foto’s altijd gewaardeerd.
Wat foto’s van het Seiko aanbod zijn ook welkom.
Ziet er heel leeg uit… je zou verwachten dat Breitling na de lange lockdown beter gevulde vitrines heeft.
Ik had ook wat meer verwacht helaas.
Dit topic is doorgelezen.
Begrijp hieruit waarschijnlijk nauwelijks of nooit een Breitling Navitimer in de displays?
Enig idee waar deze dan wel enig sinds leuker geprijsd zijn?
Bij een grijze handelaar.
Het aanbod bij de Seiko, Breitling en Tag Heuer shop is wat karig op het moment. Hour Passion had wel wat leuks in het assortiment.
Hier kun je de actuele voorraad van de outlet vinden
https://www.breitling-outlet.nl/the-collections
Pagina niet gevonden!
Ik zal Georges gelijk even appen. Moment.
De website doet het niet.
Beter nog hij bestaat helemaal niet.