Hij heeft het altijd gedaan, geen idee waarom hij uit de lucht is.
Gisteren deed hij het nog
Omdat het 1 april was?
Wel veel clicks op de link .
Site lijkt inderdaad uit de lucht. Jammer want op de bonnefooi naar Roermond doe ik liever niet.
En zeker niet in het weekend, stervens druk dan.
Waarom stuur je ze niet een berichtje op hun WhatsApp account?
Heb ik zelf goede ervaringen mee als ik vragen heb.
Net een berichtje van hun gekregen.
De Outlet site is offline gehaald en komt niet meer terug
Mag niet meer van ome Breitling.
Ik zat daar laatst ook al aan te denken. Zou Breitling überhaupt nog wel willen dat er outlets zijn in de toekomst, of willen ze de exclusievere weg inslaan. Als je kijkt naar de nieuwe collectie, en hoe deze toch (positief) ontvangen wordt dan zou dit weleens een verandering van strategie kunnen betekenen.
Het is in ieder geval een onderdeel van Breitling zelf, naast de Breitling store en het service center.
Ja precies. Ben dus benieuwd of ze daarmee doorgaan in de toekomst (komende 10 jaar). Er is voldoende potentie om te focussen op meer gewilde en gangbare modellen.
Pak bijvoorbeeld een Avenger 43 of Endurance pro. Prachtige horloges en met een leuke korting toch wel redelijk betaalbaar. Dan valt er een hoop outlet aanbod voor 500-1000euro minder af denk ik.
Dat is de enige Breitling die ze hebben of vroeg je specifiek naar de Colt?
Vroeg ik speciaal naar
Iemand die weet of er op dit moment überhaupt iets leuks te vinden is ?
Ja, ik had me ook voorgenomen om daar eens te gaan shoppen echter als ik niet weet of er iets interessants is kan ik me de lange reis besparen.
Ik denk een buckel verschil, een gewoon en een met deployement
Dat zou idd kunnen