En nog zijn er mensen die hier op het forum meer vragen voor een 2de hands. Ik vind het erg merkwaardig
Dit valt dan mee, stond me bij dat het goedkoper was maar goed. Thanks anyway
God, die Seiko Alpinist SJE085 ligt er nog steedsā¦ook met naar boven geschroefde prijs als ik het wel hebā¦na kerst gaan de prijzen vast weer omlaag en komen er extra aanbiedingen.
Was die niet 1300 een poosje geleden?
Die SPB243J1 is wel heel verleidelijk voor deze prijs
Altijd gevaarlijk als @Mieske007 naar Roermond gaat, vooral voor mijn bankrekening
Bedankt voor de update, er liggen toch weer wat grote kanshebbers tussen!
Ja!
Vind dit ook een heel tof horloge trouwens, niet gek voor dat bedrag!
Maarja 3 uur en een kwartier rijden voor mij
Gaat niet gebeuren tenzij ik heel zeker weet wat ik wil.
Voor mij maar een zeer gevaarlijke 20 minutenā¦
Ik zou daar echt wekelijks te vinden zijn in dat geval
Sterkte
Deze is voor aanstaande week aangekondigd voor ā¬495. Zie link: Roermond Seiko aanbiedingen (tip vanuit het aanbiedingen topic)
Er liggen wel leuke Seiko aanbiedingen hoor!
Denk dat je vandaag maar beter kunt wegblijven, wat een chaos, heel veel duitsers, file etc, en vond enkele een enkel king seiko leuk, bijna niet de moeite waard
Op zaterdag en zondag noooit heen gaan, niet te doen zo druk dan.
Wij waren er zaterdagochtend van 9.00 uur tot 12.00 uur. Ging prima. De meeste bezoekers komen pas na 12.00 uur volgens mij.
In de middag kun je er inderdaad beter wegblijven in het weekend. En zeker als er acties zijn zoals Black Friday.
Ik ga al jaren naar de outlet in Roermond tijdens black friday. Vrijwel altijd zaterdag na de vrijdag. In de ochtend is het inderdaad goed te doen en in de middag is het erg druk en zou ik het persoonlijk vermijden.
Deze en dan nog 10% ViP korting als nieuw McArthurGlen Club lidā¦wordt wel erg verleidelijk.
Het is dat ik zelf al een SRPD21K heb
Onder de noemer durf te vragen: Iemand die er dicht in de buurt woont en eventueel voor mij kan halen en opsturen? Zie er 1 op de foto waar ik echt wel belang bij heb.
Voor mij geld hetzelfde.
In de avond is het ook redelijk rustig. Heb ik wel eens gedaan als ik bij mijn moeder op bezoek was, daar om de hoek.
Die blauwe superocean van ā¬3.500,- heb ik daar 2 jaar geleden (in het zwart maar maakt qua prijs niets uit) voor ā¬3.200,- gekocht.
Ze āstijgenā in waarde kennelijk. hahaha