Outlet Roermond

Kermit of de normale? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ach,laat ik eens gek doen,doe van beide maar eentje :innocent:

1 like

Hier hetzelfde, 2 keer zo gedaan :ok_hand:

1 like

Nog snel binnengedrongen in de breitling boetiek vlak voor een dagje Toverland. Niet veel soeps, helaas. Ook maar tijd genomen voor 1 foto

Weet iemand of de zwarte SLA051 of de blauwe 049 seiko nog op voorraad is? Kan je ergens online de voorraad bekijken?

Nee, je kunt ze bellen.

1 like

Is dat dan het gehele assortiment?

neen, enkel een klein deeltje.
Snel een foto genomen voor het forum alvorens ik vertrok.
Enkel en alleen voor het geval er iets interessant tussenzit voor een mede enthousiast.

Die volledig gouden Navitimer is wel een tof ding

1 like

Iemand toevallig nog recente foto’s van de seiko outlet?

Voor de breitlinga had je laatst in duitsland moeten bestellen, al gauw 40 procent korting op rrp, ruisenberch ofzo

Wat bedoel je dan precies?

Was dat een vraag aan mij?

Helaas is de breitling promotie voorbij, meschien als je belt, dat ze het nog honoreren?

1 like

Wat een geld…

Dankjewel

En wat een lelijke gedrochten…

1 like

was al een paar maanden niet meer daar geweest en lag nog steeds hetzelfde als de laatste keer dat ik daar was
en de prijzen zijn ook echt niet geweldig

Ach de bestsellers zijn erg snel weg en de winkeldochters blijven liggen en die zie je dan.
Er komt nu ook weer een nieuwe aanwas discontinued Breitling horloges naar Roermond met de komst van de novelties in de loop van het jaar. ( nieuwe facelift van een model )

Mijn plan is morgen dagje te shoppen in roermond en langs seiko te gaan :slight_smile:

3 likes

Alvast veel plezier! En ik (en vast meer mensen) kijken uit naar de foto’s. :grin: :clap:

1 like