Bedankt voor de foto’s!
Thanks, ik had al zo’n vermoeden. Die zijn sowieso te groot voor mijn pols
Die Alpinist 1959 zijn er voor een mooie prijs hoor. Opvallend dat die in de outlet liggen, die zijn toch redelijk courant
Die King Seiko had ik wel gewild. Maar helaas versturen ze niet. En ik ben niet in de gelegenheid om naar Roermond te gaan. Dan maar niet.
Mijn vraag is ook weer beantwoord Ik had die sumo wel willen hebben
Ik vind dat dus niet werken zo, anno 2025. Moet je eerst een wereldreis maken om een klokje te scoren dan houden ze hem maar
Inderdaad gewoon ook online in de outlet kunnen bestellen en verzenden anno 2025!
En ja…het aanbod kan erg wisselend zijn maar dat is in meerdere branches en daar passen ze de sites ook dagelijks aan.
Het hele verdienmodel van zo’n outletcentre is dat je daar op locatie komt en alle winkels bezoekt. Helaas echt niet alleen met het oog ons horlogeliefhebbers op onze wenken te bedienen
Hebben ze blijkbaar niet nodig.
Als je ziet wat daar over de toonbank gaat en contant wordt afgerekend…
Het blijft mij verbazen.
Ook geef je mensen een bepaalde beslisdruk, je kunt er niet even over nadenken en dan pas thuis beslissen. Nu daar, nu kopen. Daarnaast geen last van de regels over kopen op afstand.
Inderdaad.

gewoon ook online in de outlet
Denk dat je hier je vraag al beantwoordt
Online is binnen 14 dagen kunnen terugsturen,komt dat uitgefaseerde spul ook weer retour

Ook geef je mensen een bepaalde beslisdruk, je kunt er niet even over nadenken en dan pas thuis beslissen. Nu daar, nu kopen. Daarnaast geen last van de regels over kopen op afstand.
Vanuit verkoper snap ik dat zoiets bezwarend werkt. Maarrrrrrr…niet iedereen bestelt en stuurt het meeste weer retour. Komt bij mij maar zelden voor. Kopen is niet retourneren.
Maar niet vrijgesteld van de gedachte toekomstig Daytona eigenaar te zijn.
Lagen er al terug nieuwe 5 sports horloges ?
Nee de case met seiko 5 modellen was na genoeg leeg.