Lijkt inderdaad dit model te zijn. Prijs is volgens mij € 430,- als ik mijn originele foto vergroot.
Yep, als we zondag weer thuis maak ik een na. Tot die tijd blijft hij nog even in de stickers.Roermond was een stop onderweg naar de vakantiebestemming.
Ik ben benieuwd! Fijne vakantie!
Fijne vakantie samen Pieter. We kijken alvast uit naar je NA topic
En dan nog 10% korting als je lid bent van de outlet
Deze 10% is volgens mii slechts 1 dag geldig bij aanmelding en niet het gehele jaar door.
Wel soms op speciale vip-dagen.
Dus een nieuw account aanmaken elke keer als je wat wilt kopen
Bij Seiko wel hoor bij mij althans
Hebben wij wel een aantal keren gedaan op diverse mailadressen. Dit was overigens niet voor de Seiko store maar voor andere winkels in de outlet.
Werkt… Zag gister zo nog afgerekend worden toen ik er binnen was.
Dit is niet echt iets om trots op te zijn… het is eigenlijk gewoon fraude wat je pleegt
Als winkeliers de tip zelf geven zal het wel meevallen… En het zijn mailadressen uit ons gezin die er ook gebruik van maken. Fraude is ver gezocht…
Inderdaad. Bij Tag Heuer kreeg ik ook de tip. Scheelde mooi € 250,-.
gelijk heb je waarom zou je dat niet doen als het gaat,we worden al genoeg genaaid in deze maatschappij
Zonder hier een ja, nee verhaal van te maken, mijn vrouw werkt part time al 16 j op deze outlet en in de vele handleidingen en werkinstructies die daar gelden zijn dergelijke constructies aan personeel ten strengste verboden, want niet wil zeggen dat jij daar een andere ervaring mee hebt.
Nr 1 doelstelling daar is zoveel mogelijk omzet genereren, targets targets targets en iedereen, personeel, wordt daarop afgerekend, bij falende cijfers in de zin van extra opleiding en coaching gesprekken , positief in de zin van commissie en doorgroei kansen. Het geven van korting heeft direct invloed op dagomzetten /sales targets. Het is niet in belang van personeel om veel korting etc aan klanten te geven, er is zoveel klanten aanwas dat alles daar wel wordt verkocht zonder dat ze met korting hoeven te strooien.
Just my 2 cents
Ja ze is een echte gangster chic pfff wat een gemiemel