Dat is alleen kwestie van vragen inderdaad. Een vriend van me kreeg 25% extra op een 46 (?) mm superocean. Maar dat zal op een navitimer chrono niet snel lukken denk ik
Gefeliciteerd, mooie aanwinst. Heb je een goede deal gescoord?
Dankje! Denk t wel nog een minimale korting gefixt was de laatste van dit model.
Denk dus dat ik de laatste NOS heb gekocht in NL
is niet zeker…Ik heb de Chronospace Night Mission in 2019/2020 gemist (geen budget).
Deze was ook niet meer leverbaar en was destijds wel effe verkrijgbaar bij de outlet.
Begin 2022 was deze terug naar de outlet maar ook snel uitverkocht.
Ag maakt ook niet uit ben er blij mee had al diverse winkels en stores gevraagd niemand had er 1. Dan maar 2 uur heen en 2 uur terug om 10 min een horloge op te halen.
Deze is wel erg mooi!
Klopt, mijn premier 40 die ik januari heb gekoxht was ook tijden niet verkrijgbaar en toen opeens weer een batch binnen gekregen uit Zwitserland, zei hij. Ik heb de mijne toen in de stickers gekocht die niet in de winkel lag maar nog achter.
Erg mooi model, proficiat!
Gewoon kopen
Staat ook gewoon op het kaartje
Hebben ze ook Certina in Roermond Outlet?voor het eerst interesse in een model van dit merk,gaat om deze DS PH 1000
Geen juwelier die ‘m heeft
Certina ligt bij hour passion, met longines, tissot, hamilton, rado en flik flak. Geen idee of ze deze hebben.
Was daarstraks mijn eerste reactie ook, is fenomenaal.
Maar ergens is een stem die zegt, “niet doen, dit jaar al genoeg gekocht”
2024-2025 tot hier toe :

Nog een stuk of vijf van deze :
Je bent goed bezig
Krijg je die 10% niet standaard als je “lid” bent van de Outlet?
Verlicht mij
Mooie horloge standaard trouwens…