Ik zou de outlet gewoon bellen als je er echt belang bij hebt. Ze zullen je vast wel tegenoet komen met het versturen.
Ik mag hopen dat het horloge verkocht is en er niet al 9 jaar ligt. Zijn bericht was uit 2016.
De winkel heeft echt mooie seikos voor hele mooie prijzen.
En die eerste hamilton op de voorgrond is wel heel mooi😍. Ach ja, hier in t noorden hou ik t wel bij windowshopepn🤷
Gewoon kopen, genoeg HF-ers die het wel voor je halen/sturen.
jaja ik ben een noob. Had het helemaal niet gezien:person_facepalming:. Wel grappig dat t je zo snel opviel. Je hebt me echt laten lachen vandaag, dank je wel daarvoor. ik moet vaker naar de datums kijken heb ik alweer door:v:t4:
Leuke spullen in de Seiko prospex kasten. De rooie mm300 heb ik er uit gehaald
Nog praatje gemaakt met de verkopers. Ze krijgen meer en meer exclusieve modellen binnen. Onlangs ook 2 springdrives welke in no time weg waren
Die is nice. Wat vroegen ze er nog voor?
Waarom denk je dat ik die omcirkelde doorheen de prijs . Ik had trouwens ook nog een 10% verjaardagsvoucher
Laat ik het houden dat ik nergens in EU een preowned MM300 kan vinden voor die prijs.
Ik denk dat ie binnenkort ergens te koop staat
Haha je zou het bijna denken hè…
Ben ook wel benieuwd naar die prijs. Geen rare vraag ook van @Apeks…
Prijs is daar in principe altijd -30% en met kaart nog 10% van het bedrag dus in totaal - 37%
Ik heb wat gezoomd op mijn originele foto’s. Beter krijg ik het niet.
Dat zijn oa US exclusieve turtles alsook een 62mas met vergulde bezel, ik denk een soort limited boutique edition
Er liggen daar intussen betere deals hoor. Heel wat met een 40% korting. Zoals die ene op mn foto van 3350 naar 1750. En dan kan je er nog 10% vanaf krijgen. Daarmee zit je met een korting van boven de 50%
Mn SLA059 was ook zo een betere deal. Ik kwam ook op ergens rond de 50% van retail.
Intussen puilt de kist uit en gaat er wat uit moeten, maar zeler niet mn nieuwe mm300
Ja precies, ik heb daar een SNE57P1 gekocht met 55% korting (incl 10% klantenkaart). Dat is een behoorlijke korting…
Er lijkt geen peil op te trekken wat dat betreft, vandaar mijn vraag
Ik schrijf toch ook “ in principe” maar fijn dat jullie het beter weten
Waarom wil je de prijs niet delen dan? Ben ook benieuwd
Zeg een prijs, iedereen blij. Ik zou de prijs ook voor me houden.
Heeft iemand een idee of er tag heuer solargraphs zijn en wat ze kosten?