Outlet Roermond

Lastig te zien. Kunnen de oude 41mm modellen zijn. Met de bolletjesbezel. De facelift heeft dezelfde bezel als de B01, met de karteltjes ipv bolletjes

1 like

Heb referentie gecheckt en zijn 36 mm modellen.
Vind trouwens die parelrand sowieso niet erg mannelijk, de nieuwe modellen hebben de kartelrand inderdaad.

1 like

Ja, dat wel, maar zoals ik het bekijk; als het een mooi horloge is en het past goed, who cares of het een heren of dames model is :slight_smile:

Nu was dit voor mij niet het horloge. De banden (zowel de stalen als het lederen bandje) en de “bezel” waren veel te bling voor mij, maar de wijzerplaten vond ik wel geweldig, de maat was voor mij echt prima en zat heerlijk om de pols. Was het horloge wat minder bling en prijzig, zou die op het lijstje gaan…

Vooral die groene en “perzik” waren top. Blauw vond ik wat weg vallen om de pols, maar kan komen door de combi met de blauwe band.

6 likes

Helemaal eens met je, soms kan 36 mm ook voor een man gewoon mooi staan.
Ik vind alleen die parelrand niet erg mannelijk, zoals eerder gezegd hebben de nieuwe modellen een kartelrand.

2 likes

Met “bezel” bedoelde ik idd de parelrand :sweat_smile:

1 like

Ja, die kartelrand is stukken mooier. Zie die alleen niet bij de 36mm modellen op de site.

Is volgens mij inderdaad alleen bij de grotere modellen.

Ah joh parelketting erbij en je bent helemaal 2025 lieverd :rofl:

Vind de chronomat in 36mm dan persoonlijk mooier.

16 likes

Helemaal mee eens, zeker met deze blauwe wp.

1 like

Wat kost die Wenger?

Heb ik helaas niet op de foto staan. Dacht ergens tussen de 110 en 160 :man_shrugging:t4:

Deze?

11 likes

Ja die! de charcoal grijze met fauxtina is ook wel mooi,

Maar deze blauwe is eigenlijk de enige in de reeks met uniformiteit qua kleur tussen de indices en het datumschijfje.

Dit maakt hem visueel het meest kloppend imo. En ik ben een sucker voor blauw!

1 like

Deze is echt heel mooi idd, met de champagne een runner-up.

1 like

Ik heb zelf de parelrand met een 41mm maat in zwart wit met gouden accenten, ik vind dit echt een super mannelijk horloge.

18 likes

Ik vind dit ook wel iets voor jou @NOAD . :sunglasses:

1 like

Kijk er regelmatig naar :sweat_smile:
Wel de 40mm.

2 likes

Champagne is ook mooi maar helaas heel erg niet mijn kleur