Meerdere zie ik. Ook Avengers uit de huidige collectie. Ik snap dat niet zo goed.
Wat hebben ze veel staan, ik was er 2 weken geleden en er stond bijna niets staan. Wat ze wel hadden was geen staal of staal met steentjes in in lunette. Geen gewone Navitimer of Classic AVI.
Thnx
![]()
Als ik bij de boutique deze foto’s laat zien om dezelfde prijs te verkrijgen worden zo denk ik echt niet vrolijk…
Als belg ga ik daar ook eens moeten gaan shoppen.
Een longines spirit voor 1725,jammer dat ik het niet online kan of hij was al verkocht
De Oulet Roermond zijn toch winkels met aanbiedingen ?
Want de prijzen staan naast en onder de horloges erbij.
Er is zo toch geen verschil met de zo verboden geworden aanbiedingen van internet?
Regels outlet. Maar begrijp je punt idd
Yep, ik woon ook ver weg… anders had ik die Seiko al hier liggen ![]()
Ik woon ook aan de goeie kant van 't water hoor. ![]()
Voor diegenen die het nog niet wisten, als je lid bent van de McArtufGlen club (is gratis, de QR codes vind je in iedere winkel ginder) krijg je nog eens 10% extra korting er bovenop.
Dus die Turtle Black Series heb ik daarstraks 341€ betaald.
De Seikos in de Outlet zijn of winkeldochters, of 't betreft uitlopende of incourante modellen, òf er is iets mee. Niks ergs of zo, maar toch: krasje, uitlijning, lopen buiten de opgegeven marges etc.
Dat zou niet zo moeten zijn en ook onwaarschijnlijk ivm de geldende garantie ![]()
Ah een kenner, er klopt alleen niks van ![]()
Worden genoeg couranten modellen verkocht, kweet ook niet waarom sommige limiteds en modellen gedumpt worden maar het is wel zo .
Ex demo modellen of met krasje etc liggen apart…en dat is mij er altijd bij verteld .
Plus je hebt natuurlijk gewoon garantie ![]()
En hoe zit dat nu met Breitling? Hoe is het mogelijk dat modellen uit de huidige collectie met zulk (hoge) kortingen worden aangeboden? Wat ik heb hier gemist?
Pff, goochemerd… .
Vertel jij ons dan maar eens waarom Seiko (of welke andere winkel daar) courante modellen met 30% korting verkoopt in het Outlet…
Bij breitling zie je dat niet bij Seiko wel, ik heb het ook wel eens aan de gewone seiko dealer hier uit de buurt gevraagt.
Blijkbaar doen ze dat als ze merken dat nieuwe modellen toch niet lopen …ze hebben er ook vaak genoeg nieuwe achter liggen.
slimmerik ![]()
Oja pff ![]()
Precies wat ik zei, dus…
Het is outlet voor iets hé,net als bij de kleren en andere producten,daar zie je ook mega kortingen,vraag is waarom seiko overal zo fel en snel afprijst.