Er zijn daar wel meer merken te koop. Hoe komen we aan die inventory whatsapp?
Geen idee, deze is alleen voorTAG Heuer, ik geloof niet dat de andere merken zoals Breitling en Seiko hetzelfde doen
Breitling Roermond heeft dat niet, maar forumleden plaatsen hier regelmatig foto’s van de horloges in de Breitling Shop. Ter info; een andere Breitling outlet shop, in Metzingen (DE) doet dat wel, maar da’s wel wat ver rijden (omgeving Stuttgart denk ik).
+49 162 6014398
Deze nummer op whatsapp toevoegen. Rechtsboven het huisje klikken en dan opent de catalogus. Prijzen zijn up to date. Best op voorhand vragen of hetgeen je wil er wel degelijk is.
+31639887206
Kijk je bij Rado, Longiness, Tissot,Certina, Mido,Hamilton.
Zelfde wijze: op icoontje winkelwagentje klikken (naast het telefoontje) en scrollen maar.
Vandaag even op en neer naar Outlet Roermond de Breitlings te gaan bekijken, niks 10 procent korting
ook bijna jarig korting ook niet dan maar met deze teruggekomen voor meer dan de helft van de prijs ![]()
Prachtig.
Onbegrijpelijk, die 10 procent krijg ik sowieso omdat ik member ben van die outlet keten club en soms ,zeker niet iedere keer, zelfs meer korting bij netjes vragen op bepaalde modellen.
McArthurGlen Club? Ben ook member maar helaas niet bij Breitling, iig niet vandaag want dat vroeg ik namelijk. Zijn maar weinig winkels waar het kan. Je betaalt gewoon de korting van de sale. Sta je daar met je QR code ![]()
Volgens de voorwaarden van McArthur Glen krijg je als nieuw lid 10% bovenop de outletprijs.
Ben al een tijdje lid ![]()
Even een nieuw account aanmaken met een ander emailadres kan neem ik aan ook mocht die 10% zoveel verschil maken.
Nochtans staat het aangegeven dat je code bij hen geldt. Dit is wel niet op modellen waar je meer dan 30% op adviesprijs hebt. Zelfde geldt bij TAG.
mooie tijden allemaal haha
Iemand toevallig nog gezien of ze het Endurance Pro model hebben liggen?
En zo ja …welke kleuren
thx alvast
Zijn die niet veel scherper te krijgen bij de bekende verkopers hier op HF. ![]()
Ik zag ze een hele tijd geleden aan 2520 staan en heb nog een 10% verjaardagskorting
3 weken geleden enkel rood en geel