Outlet Roermond

Nou vraag ik me toch af, je hebt er een dag vrij voor genomen zeg je. Ik neem voor het gemak even aan dat je modaal verdient (niet zoals @anon50762135EV dus, want dan hadden we de volgende rekensom moeten verdriedubbelen) Dus zeg maar €14 netto per uur. Maal 8 uur is €112 netto per dag. Dan heb je nog wat benzinekosten gehad IJmuiden-Roermond vice versa a €50. Kon het uiteindelijk wel uit? :yum:

1 like

was het maar zo’n feest

ik scharrel net de kliekjes bij elkaar

2 likes

3 likes

Vandaag ook deze mee naar huis genomen
Erg blij mee!


32 likes

Ja, best sneu. @anon50762135EV gaat behoorlijk rock bottom thans.

1 like

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1196861182-hamilton-khaki-pilot-pioneer-oris-edox-tissot.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=4

Weet niet wat dat ding in de sale gekost heeft?

275 euro.

Ik durf niet te zeggen of ik wel uit ben gekomen, ik zie de navy sub die ik heb gehaald als de goed maker en negeer de rest haha

2 likes

Geen bracelet bij de 1887?

Ik kon er niet naar toe gaan: een collega is maandagochtend overleden. Gisteren was zijn begravenis. Interessant om te weten: wat kosten die Tags nu in de Outletstore?

Jij typt het, en ik denk het

Nope. Had daarin een keuze. Ik vond het wel apart omdat dit typenummer nergens vermeld was. Uiteraard wel blij :wink:

Nog meer foto’s van de beauty. :heart_eyes:


16 likes

Op leer hopelijk nog goedkoper dan?

Ik kocht de 1887 op leer gewoon bij een juwelier voor 1999EU.
Zonder bracelet is het voor mij geen koopje meer…

Nee list price is hetzelfde. Ik denk dat jij ook een koopje had! Ik kan/kon hem niet voor die prijs vinden! Overal minimaal 2600/2700 euro (juweliers, mp, chrono24 etc)

1 like

Was inderdaad een koopje toen , toch heeft de bracelet wel een flinke meerwaarde.
De lederen band had ik er los bijgekocht dan.

Links of rechtsom , een hele goede aankoop! , prachtig horloge.
Veel draag plezier. :+1:

Qua prijs maakt het niet gek veel uit. Nog gevraagd toevallig. Beiden zijn ongeveer 450 euro om bij te bestellen. Daarom dan ook dan het leer gekozen

Inderdaad erg mooi! Dank! Jij ook veel plezier er mee

1 like

Eerste indrukken: lekker licht, hele mooie sunburst, bandje erg stijf en wat kort, eens wat variaties proberen.

Gr. Marc

7 likes

Ik vind de kleur v/d Nato dus echt niet matchen ehh.
Bijna paars tegen het blauw.

Gelijk een andere top nato erop wat mij betreft…

2 likes

Leuk ding. Was helaas te laat. Mocht hij je niet meer bevallen, geef dan maar een seintje :wink:

1 like

Heb een fatsoenlijke bond besteld bij STRPS.

Gr. Marc

3 likes