DrMika
14 januari 2019 om 19:10
981
Ik ben recent nog daar geweest, deze turtle ligt er helaas niet.
Alleen de SRP773k1 en de SRP775k1.
Zou je hier interesse in hebben en wil je persé een japan versie (J1) kan je hier naar vragen of ze deze op voorraad hebben. Ik weet uit ervaring dat ze die soms nog wel eens op stock hebben daar terwijl in de vitrine een K1 versie staat.
willemC
14 januari 2019 om 19:11
982
Is die veel te duur dan? Geen flauw idee wat die dingen doen…
Ik begreep dat ze in Roermond hebben gelegen voor iets boven EUR. 250,00. Wat de retailprijs is, geen idee.
2 likes
thido
18 januari 2019 om 20:41
984
Eind van de maand moet ik er weer zijn, zal er eens gaan gluren
1 like
thido
29 januari 2019 om 14:10
985
Je gaat toch even kijken als je er dan bent he
Weinig horloges en niet veel bijzonders als je het mij vraagt…
2 likes
Hoi,
Zou iemand die binnenkort bij de outlet komt willen kijken of dit model aanwezig is? Vanmiddag gezien in paris en spijt dat ik hem niet gehaald heb…
2 likes
Wat voor winkel was dat in Parijs? Ze hebben wel wat van Hamilton maar vooral die driehoekige modellen enzo
Als er toevallig een ander HF lid naartoe gaat, is dat mooi meegenomen natuurlijk. Maar waarom bel je ze niet gewoon? Is toch echt de kortste klap…
Succes
1 like
Goed idee, niet aan gedacht
Taa-daa, HF service:
Contact
T 31 (0) 475 74 55 80
Morgen bellen!
1 like
Zojuist in Outlet Roermond!
1 like
De GMT GS is niet echt populair denk ik. Was er bijna een jaar geleden en toen stond die er ook al voor dezelfde prijs
1 like
Sund want ik vind het wel een heel gaaf horloge. Als hij 1.500 minder zou zijn zou het een stuk reëeler zijn.
Al maanden dezelfde 3 GS’n …
Stonden er ook nog leuke Turtles?
Het is weer zover, Late Night Shopping in Roermond
De aanbiedingen varieren voor de 3 dagen. Seiko heeft o.a. een Pressage op vijdag voor €299 staan.
lns_offers_friday_29_march.pdf (2,1 MB)
lns_offers_saturday_30_march.pdf (2,1 MB)
lns_offers_sunday_31_march.pdf (2,2 MB)
4 likes
Dit is wel van de makkelijke hè.
Het is wel de bedoeling dat je er de pareltjes voor ons uitzoekt en panklaar hier voor ons presenteert.
2 likes
Hmm, niet veel soeps wat mij betreft.