Outlet Roermond

De succesformule van Roermond zit hem in de combinatie van luxe(re) merken, een groot verzorgingsgebied met mensen die bereid zijn voor kwaliteit te betalen (m.n. Duitsers, Belgen en aanvliegende Chinezen) & een locatie niet in het oerwoud, maar vlak naast de binnenstad. :grinning:

1 like

Als de gele nou ook op staal zou zijn, was mijn keuze al gemaakt :sunglasses:

Met hun verzorgingsgebied bestrijken ze ook nog het Roergebied, dat zijn heel veel klanten :wink:Op een willekeurige zaterdag, trekken ze ongeveer 31000 klanten aan. Daar kan Batavia stad alleen maar van dromen.
De Duitsers zelf, noemen de autosnelweg naar Roermond overigens al de Outlet Expres :joy:

Als iemand die zelf aan de Roer woont, kan ik je zeggen dat wij het dagelijks aantal klanten bij lange na niet halen met ons gehele inwonertal. Waarschijnlijk bedoel je het Ruhrgebied :wink:

Zou Outletstau geen betere omschrijving zijn? :relaxed:

1 like

Je hebt helemaal gelijk😂
Wij plannen geen klantbezoeken op een Duitse feestdag, omdat je nooit meer terug kunt komen en parkeren :sunglasses:

2 likes

Dat moet uiteraard zijn €169 :sweat:

Idee? :blush:

Zoals bekend heeft Seiko vrijdag 2 horloges in de Sale, de SRP637 (stalen band) & de SRP639 (met de welbekende PU rubberen duikersband). Beiden €169.

Nu ga ik voor de de SRP639. Het nadeel daarvan is dat deze rubberband voor mij veel te lang is. Door de vorm van de band krijg je dan een groot uithangend stuk. De passant kan niet hoog op de band omdat de “wave” in de weg zit. Met afsnijden, een alternatief, kan ik niet leven :anguished:

Maar wellicht is er iemand die een SRP637 wil, maar geen bijzondere behoefte heeft aan de stalen band. Wellicht ga je liever voor de rubberen band (mijn vrouw vindt die véél mooier), zet je er een Lumpy of een Engineer aan òf gaat hij aan een Nato. Etc. In dat geval stel ik het volgende voor:

Ik haal de SRP637 voor je op. Vervang de metalen band door de rubberband. En stuur het zo aan je op tegen de kostprijs (€169) en door je gekozen verzendmethode. Resultaat voor mij: een Seiko band die eventueel op maat te maken is, maar geen geldelijk gewin :grinning:

Mocht dit iets voor je zijn, PM me dan. Alvast bedankt voor het lezen!

P.S. Er staan een aantal referenties in het “Ervaring” deel, dus voor zo’n bedrag ben ik wel te vertrouwen :wink:

2 likes

Haha, ik kwam net al een nieuwe Tag Heuer Monaco tegen op Marktplaats, zelfde model als degene die vrijdag in de aanbieding is. De advertentie heeft één klein plaatje die van internet is geleend en de vraagprijs bedraagt 3350 euro. Kan wel even bellen of ik het horloge vanavond kan ophalen. :smirk:

2 likes

Vervolg idee :interrobang:

Als dit lukt, lever ik mijn rubber in tegen jouw “Lumpy” met als resultaat, jij een SRP639 met origineel staal EN rubber, ik een SRP639 met stalen “Lumpy” :sunglasses:

Even serieus, ik heb ze vandaag ook beide in handen en om gehad. Dragen niet overdreven groot en zowel de 37 als de 39 is een plaatje. Ik twijfel :scream:

Bijna vergeten te zeggen, dat ze extreem vriendelijk zijn bij Seiko :thumbsup:

Helemaal mee eens :smiley: Het mag dan een outletstore zijn, maar je wordt inderdaad altijd bijzonder vriendelijk behandeld. Beter dan bij menige echte juwelier. Overigens vind ik, als import-Limbo die niet “plat kalt”, de omgang in zijn algeheel bijzonder vriendelijk & attent. Mag wel eens gezegd :wink:

Ik stuur je overigens zo een PB.

Vrouwen die alleen met rubber willen, vallen bij mij direct af.

Doe niet zo gierig man, geef haar dan de rubberen uitvoering als ze die mooi vindt?

2 likes

Bij TAG Heuer zijn ze er al klaar voor en verwachten ze blijkbaar weer een stormloop :sunglasses:

2 likes

Ben benieuwd hoeveel er hier te koop worden gezet na morgen😝

Als het te koop wordt gezet is het 90% in Duitsland & 9% op Marktplaats. De rest?

1 like

Dat weten we enkel als iemand het in de gaten houdt & secuur totaliseert. Mag ik jou vragen, dat op je te nemen? Wekelijkse terugkoppeling lijkt me prima. Mijn dank & ongetwijfeld zullen er ook andere leden zijn, die blij zouden zijn als jij deze statistieken wilt bijhouden :wink: Het maken van een totaalplaatje door ook o.a. Marktplaats, Ebay & andere fora in je onderzoek te betrekken zouden het beeld compleet maken. Leuk initiatief! Hulde :grin:

3 likes

Slavendrijver! :grin:

Zo, goedemorgen!

1 like

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er daar nu uitziet.:joy:

Haha, je was me net iets te snel af. :wink:

De financiële crisis is nu officieel voorbij.

2 likes

Kijken, kijken, niet kopen

Loop maar eens op een dinsdagmiddag het centrum van een willekeurige middelgrote stad in. Even snel tussen twee afspraken in een panini naar binnen mikken. Niks snel. Bomvol mensen. Ik vraag me dan altijd af wat die mensen daar doen. Maar goed dat denken ze ook vast van mij op dat moment. :wink:

1 like