Outlet Roermond

Ik ben afgelopen woensdag geweest en toen hadden ze er twee, mooi horloge alleen staat mij niet echt.

1 like

Dat hebben sommige mannen met een korte broek.

1 like

Het meerendeel!

1 like

iemand recent nog bij de Breitling store geweest? Enig idee of daar een Navitimer 01 te vinden is? :roll_eyes:

Je mag Rolex, Breitling en andere kostbare items als gedetineerde niet invoeren in de gevangenis. Juist om ‘handel’ tegen te gaan. Dus dat verhaaltje klopt niet


Dat “verhaaltje” komt van een medewerker en niet van een “bewoner” en er zullen zeker wel replicas bij zitten :joy:

Bajesconnecties
?

Ja

Op www.commissievantoezicht.nl lees ik het onderstaande:

Preciosa
Identiteitsbewijzen, horloges, sieraden, juwelen en andere waardevolle zaken - zogeheten preciosa - worden op een aparte beveiligde plaats in de inrichting bewaard. In verband met het risico op beschadiging of zoekraken, wordt aanbevolen om de invoer van dit soort goederen te beperken. Voor de opslag van duurdere voorwerpen en kostbaarheden, denk bijvoorbeeld aan juwelen, geldt een speciale procedure


Zou die connectie van jou toch moeten weten
:sunglasses:

Ja in het goud.

1 like

Geloof je dat Ă©cht?

Die zegt dat dit dus niet werkt :joy:

En als je het beter weet, ben je dan een crimineel? :wink:

1 like

Ik zie dat zo voor me, dat er bij een grote deal dozen vol met PP’s, AP’s en Rolexen gecontroleerd moeten worden op echtheid :slight_smile:

2 likes

Volgens mij is dit de eerste keer dat ik het met Kasper eens ben. Het lijkt me ook erg makkelijk, Ă©Ă©n Nautilus om de pols of een rugzak met 70 ruggen aan briefgeld erin.

Ik kies ook de eerste optie.

4 likes

Inderdaad. Maar iedereen weet ook dat een duur horloge je meer status geeft. Daar kikken criminelen op.

Ik kijk er ook op. Mijn horloge dan.

O zich wel handig als je in Invictas of Seikos kan betalen

Moest kikken zijn.:laughing: Autospelling
:joy:

Dat is dan ook gewoon een feit.

2 likes

Wij echte criminelen betalen met zakjes poeder. Even mes erin, likje nemen, weet je zo of je the real deal hebt. Met zo’n Nautilus moet je eerst langs Gassan om te checken.

4 likes