Outlet Roermond

Ik ben gewoon heel snel enthousiast.
Ik zat vanavond naar “Shooter” (een film) te kijken die ik opgenomen had, en daar droeg Mark Wahlberg ook een heel vet groot zwart en dik horloge op rubber, Kon niet goed zien wat het was.
Ja, dan ben ik weer verkocht hé k#t forum :joy:

2 likes

:joy::+1:

2 likes

1 like

Dat is hem, vet hoor :+1:

Als je enkel soms twijfelt, ben je wel een zeer vertrouwensvol mens :wink: Kijk naar die eindprijs, daar gaat het om :slightly_smiling_face:

4 likes

leuke prijzen zo te zien

Yep zitten diverse modellen tussen met 60% korting op longines

Ze verzinnen ook steeds weer iets nieuws he. :joy: Ik dacht dat Cyber Monday al gek was. :clown_face:

1 like

Ah shit. Mijn vriendin is vorige week al geweest :joy: die vhp lonkt zeg

1 like

Ik had best voor je willen gaan, ware het niet dat dit foto’s van gisteravond zijn. :see_no_evil:

1 like

Haha mijn portemonnee is je dankbaar :stuck_out_tongue:

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Ik weet niet of ik dit topic nu had willen zien… heb al twee aankopen achter de rug deze maand. :money_with_wings:

1 like

Bedankt voor de tip voor dat geld kon ik het niet laten liggen​:ok_hand:t3:Had geluk had de laatste nieuwe :muscle:t3:

1 like

Wat maakt nu het verschil tussen die twee syalen VHP’s op rubber links? De ene is 625 en de ander 364.

Heb gisteren dus een L3718569 gekocht, maar dus voor 625. Maar hier lijkt-ie dus zelfs 364 te zijn geweest. Nog een steeds een mooie prijs denk ik, maar voel me toch ergens genaaid. Of kijk ik verkeerd?

1 like

K zat r ook naar te kijken en ben er ook nog niet Achter. Is de ene kleiner dan de andere oid?

Ik heb nu wel een kleinere inderdaad.

Welke versie heb jij gekocht @Rico?

Ik had interesse in onderstaande VHP (41mm), vanochtend gebeld met HourPassion, maar ze hadden alleen nog de 39mm.

Binnenkort haal ik bij mijn AD de blauwe 39mm op blauw rubber voor €693,-.
Longines stopt kennelijk met de VHP.

1 like

De VHP is er toch helemaal niet in 39mm maar enkel in 41mm en 43mm?