Outlet Roermond

Rommel dus :smirk: :sunglasses:

Geen rommel :sunglasses:

3 likes

En van Seiko de SRP637 en de SRP639 voor €169 :sunglasses:
Voor de rest heel veel Bling :joy:

Indeed my friend :sunglasses:

Het antwoord staat in de link in de thread. Dus even de thread doorlopen loont de mooite :confounded: Soms is het zo makkelijk…

1 like

‘ken’, we hebben een keer ontmoet. Maar jij zal me nu wel zien als intieme vriendenkring.

1 like

Wat is er in godsnaam mis met een goeie korting op een horloge. Lekker de volle pond betalen voor iets wat dus veel goedkoper kan. Liefhebber of niet, als je dus 1500€ meer voor hetzelfde horloge wil betalen ben je niet van deze wereld. Ik wens iedereen die het wel gedaan hebben veel plezier toe met hun klokjes :+1:t2:.

Je maakt van die korting “de standaard”! Dat is er mis vanuit de waarde van het merk gezien. Veel mensen op het forum gaan nu geen 4 k achtige prijzen meer voor een Monaco betalen. De omzet zonder korting heeft er dus onder te lijden. Het imago van het merk heeft er, in het geval van exclusieve horloges, onder te lijden.
Het is ook een beetje gek, he? Aan de ene kant grote deals met de F1, het Chinese space programma, en talloze sponsordeals en dure advertenties om het merk te promoten, maar dan toch nog zo’n winkel om wat minder courante modellen met een vette discount aan de man te brengen. Die zouden ze wat mij betreft beter kunnen verschroten.

1 like

Voor de consument met laag budget ideaal!
Maar voor het merk en vollepondbetalers is het, zeker op langer termijn, alleen maar nadelig. Je zou denken dat het promotieteam hier heel goed over na heeft gedacht…zou dan graag de argumenten willen weten…

Was ook wel n koopje…

1 like

Ach joh, ze verkoper wat horloges met een minimale marge. In ruil daarvoor praten tientallen mensen per forum over deze happening en Tag heeft gratis reclame erbij. En hopelijk wat nieuwe klanten.

1 like

Idd, heb begin vh jaar 1 gehaald. Dan voel je je toch n beetje bekocht…

En wat voor reclame…dat ze niet meer serieus worden genomen
We wachten tot de modellen na een jaar voor de helft ongeveer in de outlet store liggen

2 likes

Het begint een beetje OffTopic te gaan dit draadje :slight_smile:

Ik denk dat het voor de meeste Outletbezoekers niets uitmaakt, ze zien het horloge als een modeproduct net als een tas of een paar sneakers. Ze verkopen er ook Prada en Gucci; De dames die zo’n tas vorig jaar voor de volle mep hebben gekocht zullen er wellicht op het tassenforum over bezig zijn?

Gr. Marc

1 like

Inderdaad, ga je nog een x en TH kopen voor de volle mep? De andere dealers zullen het ook vast wel tof vinden, zo’n outletstore.

Nou ja, heb wel n beetje korting gekregen, maar staat niet in verhouding tot de outlet.

Ik weet hoe t met de dealers zit. Misschien dat die n gedeelte bij de outlet kwijt kunnen en zo targets halen?

Ik ben normaal niet in de markt voor een Monaco maar voor dat geld wordt het toch interessant.

Ja helemaal het model dat ze in de outlet hadden!!

Ik zal er waarschijnlijk nooit 1 bezitten, want ik reken vanaf nu met een nieuwprijs van €2400 voor een Monaco.

1 like

:smirk:

6 likes