Ook op stalen band. 2140 ofzo geloof ik.
Ja staat me ook zoiets bij. Had destijds wel zin in zo’n 41 met witte plaat maar tegen de tijd dat ik weer eens in de buurt vd outlet was, waren die niet meer op voorraad.
Das wel heel lang geleden dan, zomer 21 was het 2065 op leer en 2275 op staal.
Op staal waren ze zo’n €2400,- de stalen band alleen al kost zo’n €400,-
In 2019/2020 waren ze exact €2047,50 op staal
Bijzonder dat ze nou ineens weer een voorraad oude Colt’s hebben, zijn intussen al zo’n 2 jaar discontinued en ook toen al massaal gedumpt in de Breitling outlet stores.
Anderhalf jaar geleden in Roermond nee meneer dit zijn de laatse het is over hierna.
Volgens mij is dit model pas in 2019 geïntroduceerd?
Lijkt me sterk dat ze ‘m dan al in de outlet gooien.
Hij was,zeker op staal,nauwelijks te verkrijgen in Roermond,ik had zelf een app-hotline met ze,uiteindelijk 1 weten te verkrijgen
En in 2020 is de gehele Colt lijn uit collectie gegaan.
En eind 2020/ begin 2021 konden Breitling AD’s de Colt modellen omruilen bij Breitling die vervolgens de teruggekomen Colt’s naar Roermond deden.
Dat deden ze wel. Ik heb er wel eens van 2018 gehad en ze waren snel uit productie genomen door de heer Kern.
Ben even voor je in de archieven gedoken voor je en hier nog een bonnetje gevonden:
Dit is met lederen band lijkt me,daar stonden ze dit jaar ook nog voor
Dit was de stalen band. Dat weet ik zeker want hij is van mezelf geweest 🫢
Lederen band heb ik om en nabij de 1800 betaald eind Juni 2021 in Roermond.
Wel dus
Dus niet
NOS uit andere winkels?
Winkels kunnen maar hoeven verouderde modellen niet naar de outlet te sturen.
Horloge zijn geen eigendom van breitling, daarom zie je soms ineens na jaren toch nog wat langs komen.
Afgelopen maandag een colt gekocht in de outlet. Hadden na mij er nog 1 liggen. Ze verwachte geen colts of superoceans meer binnen te krijgen.
Dat heb ik anderhalf jaar geleden ook gehoord.
Was ook zo met de Chronospace EVO 2 jaren geleden, kwam ook nooit meer binnen,
@anon98360732EV heeft me toch een verkocht deze zomer die kwam net van Roermond