Outlet Watch2day

Beste HF-ers,

De outlet is weer begonnen. Wat zijn een beetje de betere merken die ze daar hebben ( Tissot zit er helaas niet bij deze keer ). Er zitten veel duur lijkende merken bij met goedkope binnenwerken, maar wat zijn de respectabele?
Seiko, Timex en Invicta zijn wel redelijk bekend. Is Akribos bijvoorbeeld aan te bevelen?

1 like

Deep blue & Air Blue zijn wel okay
verder de Ballast Odin & Avi 8 Flyboy
en de J.Springs automatic ( = zusterbedrijf van Seiko )

2 likes

Thanks. Wilde eens wat anders gaan kopen ipv Seiko.
http://watch2day.nl/deal/13479/seiko-ssc079p1-solar-chronograph
Tot ik die eens ging bekijken. Het einde is zoek…:wink:

1 like

Voor Solar zou ik eens kijken bij Citizen of Casio
deze Seiko vinnik nogal druk.

1 like

dat is niet veel soeps

1 like

Ik heb een keer een handopwinder van akribos gehad ik moet zeggen dat het wel redelijke kwaliteit was. Natuurlijk geen Breitling of Rolex maar daar is de prijs ook naar :wink:

2 likes

Zo had ik een keer een t-shirt van de Zeeman. Moet zeggen dat het wel redelijke kwaliteit was. Natuurlijk geen Corneliani of Canali, maar daar is de prijs ook naar. :wink:

20 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

12 likes

Nu maar weer gewoon “buitengewoon koninklijk ondergoed”?

1 like

Maar de overige merken niet doen dus?

1 like

Nee ik zie er verder niks tussen staan wat de moeite waard is om je portemonnee voor te trekken.

1 like

Er waren ooit onderbroeken van de Zeeman die binnen no time waren uitverkocht…

http://www.persuade.nl/sites/default/files/ZEE-boxer-keyvisual_0_0.jpg?1457078950

1 like

CCCP is “soms” ook een leuk merk, ook de quartz versies, alleen staat er deze keer niks bij die de moeite waard zijn.
zeker de afwerking is erg netjes, maar ze gebruiken bij sommige automatics refurbished zooi uit een oude voorraad Slava uurwerken uit de sovjet republiek.
tegenwoordig ook Seiko en Ronda uurwerken.

1 like

De Seiko’s gaan nog, de aangeboden Deep Blue niet interessant en verder is het allemaal troep dit keer. Zo, weet je weer waar je aan toe bent. :wink:

2 likes

Dat dus. Een paar klokjes aardig maar die waren vanochtend om 8 uur al uitverkocht. De rest is echte ramsj geloof ik.

1 like

Kan je gewoon kopen nog ik draag ze met gepaste trots :grinning:

1 like

Zonde van het geld, er zit werkelijk niets bruikbaars bij…:disappointed: Daarom zitten ze in de outlet…

1 like

Meen je dat nou? Hier zijn die nooit op voorraad. Ben inmiddels ook gestopt met zoeken moet ik erbij zeggen.

1 like

Je moet gewoon zo vroeg mogelijk ( om 00.00 hrs ) inloggen anders zijn de mooiste aanbiedingen binnen 5 minuten uitverkocht, vaak zijn het i.d.d. kitsch en skeletons, maar een enkele keer heb je geluk en dan zul je net zien dat het halve HF opeens dezelfde klok heeft aangeschaft :wink:

2 likes

Ik moet een heel klein beetje nuanceren, want die Swiss Military Hanowa Immersion is toch wel aardig. En dat zeg ik, als zelfverklaard hekel-aan-duikers-hebber ;). Zou ik… ?

1 like